Żaneta oszalała – moc czekolady



Czyli moja kolekcja czekoladowych balsamów ;)
Najlepsze jest to że każdy pachnie inaczej! Ale tak samo słodko :)





Ziaja, masło kakaowe do ciała


Skład:
Aqua (Water), Elaeis Guineensis Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Glycine Soja Oil, Arachis Hypogaea Oil, Juglans Regia Shell Oil, Theobroma Cacao Butter, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5).

Co o nim myślę?
No cóż, pięknie pachnie ;), starcza naprawdę na bardzo długo, ma ładny kolor, nie brudzi ubrań, szybko się wchłania, niestety efekt nawilżenia nie jest trwały, gdy nie smaruje się nim, moja sucha skóra (zwłaszcza teraz zimą) jest podrażniona i potrzebuje nawilżenia
Czy kupię ponownie? Chyba jednak nie.


Isana, krem do ciała z masłem shea i kakao


Skład:
Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.

Co o nim myślę?
Mój ulubieniec! Po pierwsze: pojemność! Po drugie: cena! Po trzecie: zapach! ;) ten jest bardziej budyniowy niż mocno czekoladowy/kakaowy ale bardzo to w nim lubię. Genialnie nawilża mi ręce i ciało, a także robi cuda z włosami. Świetnie się wchłania, niczego nie brudzi, efekt nawilżenia utrzymuje się duzo dłużej niż w wypadku masełka z ziaji, jest bardzo wydajny.
Czy kupię to masło ponownie? Na pewno tak!


Perfecta, masło do ciała, czekolada i olejek kokosowy



Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Theobroma Cacao Seed Butter, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Soya Lecithin, Caprilic/Capric Trigliceride, Trilaureth-4 Phosphate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Caramel, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.

Co o nim myślę?
Bardzo je lubię, jest wiele nieprzychylnych opinii na temat tego masła ale ja nic złego na nie nie powiem. Ma formę takiego masła zmieszanego z budyniem. Zdecydowanie najgęstsza z tych juz przeze mnie przedstawionych. No i tu jest prawdziwy zapach czekolady, nie kakaa.
Podobno brudzi ubrania – ja nie zauważyłam, podobno się roluje – ja z moją suchą skórą nie zaobserwowałam takiego efektu. Czy ujędrnia? Mogę powiedzieć że tak, moje pośladki zdecydowanie lepiej wyglądają po tym maśle ;). Jest bardzo wydajne, swoje opakowanie mam od wakacji, przy czym w wakacje używałam go codziennie, łagodził skórę po opalaniu i dodatkowo wyrównywał kolor a później na jesieni utrzymywal go.
Niestety nie nadaje się na włosy ;). To chyba jedyny minus.
Czy kupię ponownie? Niestety mój tż nie trawi jej zapachu więc pewnie nie, ale na pewno skuszę się na inne masełko od perfecty.

5 komentarzy:

  1. Isana jest chyba najbardziej interesująca pod wzgledem składu i opisu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam żel pod prysznic z tej serii ziaji i bylo cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze żadnego z nich nie miałam . Pewnie pierwsze skusze się z ziaji. Zapraszam do mnie na rozdanie http://www.szminko-mania.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-mae-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)