Włosy sierpniowe - aktualizacja wyjazdowa

Hej!
Nie wiem jak Wam, ale mi się spodobało robienie ciekawych aktualizacji włosowych ;)
Ostatnio były zdjęcia z sesji, tym razem postawiłam na wakacyjne ujęcia ;). Jak się komuś włosy nie spodobają to przynajmniej na widoki popatrzy!


Przyznam Wam, że jestem w szoku, że są już takie długie, na co dzień zupełnie tego nie odczuwam, wręcz mam wrażenie, że sięgają góra do łopatek ;).
Na razie nie sprawiają mi żadnych kłopotów, cherry nadal świetnie się spisuje więc korzystam, co trochę dorzucam proteinek i wzięłam się wreszcie za testy odżywki Sylveco - pachnie cudnie! Zobaczymy jak będzie z działaniem :)

Jak tam Wasze włosy w sierpniu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)