Nowości od Orientany

Hej Kochani!
Wróciłam! Miałam naszykować Wam postów na czas mojego wyjazdu ale, przez to całe zamieszanie przed, tego nie uczyniłam... Także mieliście tygodniową przerwę ode mnie! ;) Ogarnę trochę zdjęcia i naszykuję Wam relację wyjazdową, tymczasem dziś chcę pokazać paczkę, która trafiła do mnie gdy siedziałam w górach.


Paczka z nowościami od Orientany zawsze cieszy :). Jak wiecie parę ich produktów bardzo polubiłam! Taka henna, lub odżywka, albo krem - maska - to moi niekwestionowani ulubieńcy. A że apetyt rośnie w miarę jedzenia, mam coraz większą ochotę na wypróbowanie wszystkich ich kosmetyków. Zobaczcie jakie cuda będę testować!



Nie mogę się doczekać! Niech tylko słońce wyjdzie to porobię zdjęcia...

Co się u Was działo przez ten tydzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)