Nowości - czyli upominki ze spotkania!

Hej!
Nie uwierzycie, ale jak już mam dla Was chwile dzieję mi się coś złego z komputerem... Tnie się niesamowicie, internet też zacina, wyskakują jakieś błędy. A wszystko zrobiło się z dnia na dzień, jestem załamana :(. Jednak nie smutnymi wieściami chciałam Was dzisiaj raczyć tylko pokazać nowości ze spotkania! A więc oto cudeńka od sponsorów:




 Pszczela Dolinka, FB


IVA Natura, FB
to piękne opakowanie skrywa w sobie piankę do demakijażu :)


Wytwórnia Mydła, FB


Dermaglin, FB


Soap Deli, FB


Zielony Kredens, FB


Korana, FB


I jeszcze cudowne upominki niespodzianki od dziewczyn! Esku, Mileno - DZIĘKUJĘ!


Wszystkim sponsorom spotkania jeszcze raz bardzo dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)