Miodowy balsam do ciała firmy Korana

Hej!
Z dzisiejszą recenzją wstrzymywałam się długo... Dawałam temu balsamowi mnóstwo szans. Nie sprostał jednak moim oczekiwaniom na całej linii :(


Miodowy balsam firmy Korana znajduje się w miękkiej tubce. Opakowanie jak widać bardzo proste, łatwo z niego wydobyć produkt. Zamknięcie łatwo jest otworzyć, ale nie otwiera się samo, dzięki czemu nie trzeba sie obawiać, że np. otworzy się w torbie podczas podróży.

Zapach produktu miał być miodowy (a wiecie jak uwielbiam miodowe produkty!) - kluczowe słowo to miał... Dla mnie zapach jest niesamowicie sztuczny, miodopodobne coś, niesamowicie mocne, długo czuć go na skórze, bardzo długo!


Konsystencja bardzo fajna - typowo balsamowa, ładnie się ją rozprowadza po ciele, nie smuży, dobrze się wchłania. Gdyby nie zapach aplikacja byłaby przyjemnością... 

Producent opisuje produkt w ten sposób:
Kosmetyk stworzony dla skóry suchej i wrażliwej, wzbogacony o miód lipowy, który zmiękcza i wygładza skórę odżywiając ją i łagodząc podrażnienia. Zawarty w balsamie ekstrakt z drzewa Tara natychmiastowo i długotrwale poprawia stopień nawilżenia jak również reguluje proces złuszczania naskórka prowadząc do poprawy jej wyglądu. Olej migdałowy obecny w balsamie sprawia, że skóra staje się elastyczna.

I niestety moja skóra zupełnie nie zgadza się z tym opisem! Wiecie, ze mam suchą skórę, która potrzebuje dużej dawki nawilżenia - tu tego nie dostałam nic a nic. Przyjemne nawilżenie obecne jest tylko chwilę po aplikacji. Potem mam tylko suchość, suchość i jeszcze więcej suchości :(.
Moje nogi po tygodniu z tym balsamem były w dotyku prawie jak papier ścierny - było gorzej niż jakbym niczym nie smarowała! Nie mam zamiaru więcej go używać i tak za długo zwlekałam z odstawieniem go dając mu szansę..


Skład:
AQUA, COCO CAPRYLATE/CAPRATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALMOND OIL, STEARYL ALCOHOL, SODIUM PCA, GLUCOSE, UREA, GLUTAMIC ACID, LYSINEGLYCINE, ALLANTOIN, LACTIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, HONEY, GLICERINE, HYDROLYZED CAESALPINIA SPINOSA GUM, CAESALPINIA SPINOSA GUM, DECYL COCOATE, CETEARYL GLUCOSIDE, GLYCERYL STEARATE, CERA ALBA, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, COUMARIN, LIMONENE, LINALOOL
 
Cena za 150 ml to 20 zł na stronie producenta.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)