Melisowy szampon w kostce

Na blogu w dalszym ciągu będzie trwało melisowe szaleństwo ;)
Mogliście już przeczytać o mydełkach i pomadce - pora na szampon w kostce, który również okazał się świetnym produktem! Jak na razie jestem zachwycona kosmetykami tej marki i coś czuję, że będę dalej poznawała produkty Domu Cudownej Melisy


Miałam kiedyś szampon w kostce, ale tamten był z okropnym składem i po prostu nie umywa się do tego! Ten krążek o wadze 40g okazał się niezwykle poręcznym i wygodnym sposobem na mycie włosów. Pieni się bardzo (piana jest gęsta, łatwo ją rozprowadzać na skórze głowy), dzięki swojej niewielkiej posturze nie wypada z dłoni, nie plącze włosów i ich nie zaczepia mimo tego, że nim po nich szorujemy.

Do tego ma wspaniały, melisowy zapach - chociaż wiem, że nie każdemu pasuje ten orzeźwiający, cytrynowy zapach. Ja lubię to uczucie czystości jakie on mi daje :)


Jedyną wadą jaką znalazłam w tym produkcie jest jego opakowanie - kartonik nie nadaje się by położyć go w łazience i chwytać mokrymi dłońmi... Ja swoją kostkę przełożyłam do słoiczka po maśle shea i tam też sobie spokojnie wysycha po każdym użyciu. Szampon według producenta ma wystarczyć na 40 myć, mi się powoli kończy i przewiduję, że zużyję po jakichś 30 użyciach. Jednak mam długie włosy i często je olejuje a wtedy muszę też wytworzyć więcej piany by dokładnie rozprowadzić ją na długości. Myślę więc, że ma całkiem niezłą wydajność.

A jak z zaletami? Szampon nie podrażnia skóry głowy, jest dla niej delikatny i skuteczny. Dobrze oczyszcza, bez problemu zmywa oleje. Ogólnie mam wrażenie, że skóra głowy jest nawilżona i zadbana od kiedy go używam. Nie wpłynął jednak w żadnym stopniu na przetłuszczanie się skalpu. Za to uwielbiają go włosy na długości - nie plączą się, są śliskie, lśniące - dawno nie miałam takich efektów po szamponie.


Skład:
SODIUM C 12-18 ALKYL SULFATE, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL, MELISSA OFFICINALIS FLOWER/LEAF/WATER, URTICA DIOICA WATER, CHAMOMILA RECUTITA FLOWER POWDER, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, PANTHENOL, AQUA, PANTOLACTONE, CITRIC ACID, CITRUS PRADISI PEEL OIL, CYMBOPOGON NARDUS OIL, LIMONENE*, CITRAL*, CITRONELOL*.
* Składniki naturalnych olejków eterycznych.

Koszt takiego szamponu to 35 zł i możecie go dostać TU.
Ja dostałam go od mojej wspaniałej Anulki. Anuś - dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)