Saszetkowo - dziegciowe oczyszczanie

Od kiedy pamiętam przykładam bardzo dużą kwestię do oczyszczania twarzy. Nie zasnę bez zmycia makijażu, przynajmniej raz w tygodniu muszę nałożyć maseczkę na twarz, nie ma dla mnie idealniejszej pobudki niż poranne umycie twarzy i spryskanie jej tonikiem. Od kiedy poznałam glinki cały czas jakaś jest w moich zapasach. Mieszam je sama lub korzystam z gotowych. Wykorzystuje je zarówno do mycia jak i maseczkowania i nigdy się na nich nie zawiodłam. Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o kolejnej saszetce, która wylądowała w moich zbiorach za sprawą Milenki, mowa o dziegciowej oczyszczającej maseczce Babci Agaffi.  



Nie będę się rozpisywać nad zaletami czy wadami tego opakowania bo robiłam to nie raz (tutaj macie wszystkie moje saszetkowe recenzje). Za to wspomnę o ciekawym zapachu - ziołowo słodkim, mi z niewiadomych powodów kojarzy się z ciasteczkami ;) Nie utrzymuje się na skórze zbyt długo, nie jest męczący. Sama maseczka ma idealną konsystencję - łatwo rozprowadza się ją po twarzy, łatwo się ją zmywa, nie zasycha za szybko - ogólnie jest bardzo łatwa we współpracy co mi się szalenie podoba.

Najważniejsze jest jednak działanie - a to jest po prostu rewelacyjne. Maska świetnie oczyszcza skórę - wypryski znikają raz dwa, pory są widocznie oczyszczone. Do tego kosmetyk ten świetnie sobie radzi z oczyszczaniem twarzy gdy użyjemy go do mycia - bez problemu domywa makijaż, nie ściąga skóry i jej nie wysusza. Cera jest promienna, wygląda zdrowo - czego chcieć więcej?

Skład: Aqua, Dicaprylyl Ether, Butirospermum Parkii (Shea Butter), Organic Salvia Officinalis Leaf Extract (organiczny ekstrakt szałwi), Mel (ałtajski miód), Rapa Salt (sól rapa), Pix Liquida Betula (dziegieć brzozowy), Kaolin, Glyceryl Stearate, Organic Borago Officinalis Oil (organiczny olej ogórecznika), Cetearyl Alcohol, Sorbitane Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid.

Ładny skład, dość dobra dostępność - ja przynajmniej coraz częściej odnajduję te saszetki i jeszcze niska cena (ok 8 zł) przy skuteczności i ogromnej wydajności. To wszystko sprawia, że ją po prostu trzeba spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)