Pazurki!

Ostatnio mogłam pozwolić sobie na dłuższe paznokcie, więc wykorzystałam okazję i wypróbowałam lakier, który dostałam w prezencie.

Oto i on:


Tak wygląda na pazurkach jedna warstwa, także naprawdę ładnie kryje.


A tutaj kuleczki, bardzo spodobał mi się te efekt :) Niestety kuleczki krótko się trzymają (znacie jakiś sposób na to?), ale za to gdy odpadną, efekt też jest fajny na paznokciu (taka chropowata powierzchnia się robi) - widać ładne wgłębienia po kuleczkach.


Sam lakier jak dla mnie trzyma się bardzo ładnie - 3 dni bez odprysków i startych końcówek (może i więcej ale musiałam już zmyć)
Za to ma jedną dużą wadę: śmierdzi okropnie cały pierwszy dzień po pomalowaniu :/.

Co myślicie o takich lakierach?

Pozdrawiam
Żan

5 komentarzy:

  1. o jaaaa, ale super to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to wygląda ale drażniłoby mnie to... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki fajny lakier. Szkoda, że te kuleczki tak szybko odpadają. Nie wiem, co na to zaradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie te kuleczki wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)