Dyniowy zawrót głowy

Hej Kochani!
Sezon dyniowy powoli się kończ, więc chyba najwyższa pora na recenzje kolejnego mydła od Soap Deli. Pisałam Wam już o jego marchewkowym bracie (KLIK) i muszę przyznać, że ta kostka jest tak samo dobra!


Mydło Dyniowe naturalnie przeciw zaskórnikom– naturalne mydło z prawdziwą dynią, bogatą w witaminy A, C i hydroksykwasy, pozostawi Twoją skórę świeżą i piękną. Dedykowane zwłaszcza dla skóry z zaskórnikami, ponieważ doskonale oczyszcza pory. Łagodnie myje i pielęgnuje delikatną skórę twarzy i ciała. Zawarte w dyni przeciwutleniacze łagodzą podrażnienia.

Skład mydła dyniowego: oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, olej kokosowy, woda, masło shea nierafinowane, soda kaustyczna – nieobecna w mydle, niezbędna do zmydlenia olejów, dynia, olej rycynowy.


Mydło pięknie oczyszcza skórę całego ciała i twarzy. Na prawdę świetnie sobie radzi z zaskórnikami - ostatnimi czasu nie musiałam sięgać po maskę z czarnej glinki. Jego piana jest aksamitna, dzięki czemu wspaniale sunie po skórze. To bardzo miły moment podczas kąpieli ;) Co fajne jest jej na prawdę sporo dzięki czemu mydło zyskuje na wydajności. Następnym plusem jest brak osadu, brak 'maziania' i brak wysuszania skóry. Fakt, mydło to nie zachwyciło mnie tak jak Aloe Vera z Wytwórni mydła, ale było bardzo przyjemne!


Żałuję jednego - nie było zapachu :(. O ile jeszcze w kartoniku wyczuwałam jakąś słodką nutę, tak po wylądowaniu pod prysznicem to się skończyło... A szkoda, bo jednak wolę jak mi coś pachnie ;)

Kostka ta kosztuje 15,90 (KLIK). Jeśli szukacie czegoś naturalnego do mycia twarzy a macie problem z zaskórnikami to warto spróbować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)