Filmowy wieczór z Żan

Ojojoj! Jak tu długo nie było wpisu filmowego :) Trzeba to szybko nadrobić bo w ostatnim czasie często sięgałam po filmy.

Dwoje do poprawki
Film w ostatnio wałkowanym przeze mnie temacie ;). Otóż chodziliśmy z W. na nauki przedmałżeńskie i dużo tam było o tym, że nad małżeństwem trzeba pracować przez całe życie. Ten film idealnie obrazuje to co się dzieje ze związkiem jak się człowiek nie stara, jak nie rozmawia, jak łatwo jest zapomnieć o tym, że ta druga osoba jest dla mnie ważna. Ciekawy temat niebanalnie przedstawiony, z humorem. I to na prawdę samo życie! Mi się podobało i polecam - ten film idealnie odsuwał moje myśli od złego :)


Spring Breakers

A to już zupełnie inna bajka. Inny klimat. Nie każdemu przypadnie do gustu... Nakręcony tak jak teledysk film nawiązujący do gier. Na uwagę zasługuje świetna rola Jamesa Franco, ale dziewczyny też dały radę (a przyznaję, nie spodziewałam się tego po nich). Ten film, że się tak wyrażę 'ryje banię' ale taki jest jego cel i o to w nim chodzi. Historia sama w sobie jest banalna - przerwa od szkoły spędzona w cudownym miejscu, pełna alkoholu, narkotyków, muzyki, jednak w tym filmie chodzi bardziej o to odrealnienie. Amerykański sen, który dla każdego może okazać się czymś innym. Uważam, że warto obejrzeć, ale uprzedzam - nie jest to kino do jakiego przywykliśmy...


 Motyl Still Alice

Film poruszający trudny temat choroby Alzheimera, który na prawdę dobrze ją przedstawia. Nie ubarwia, ale pokazuje wszystko. Choroba ta sieje spustoszenie nie tylko w życiu jednej osoby, ale całej rodziny... Ten film pokazuje proces destrukcji i robi to dobrze. Nie ma tu ckliwych i wydumanych scen, jest za to subtelne pokazanie tego co się dzieje... Julianne Moore stworzyła świetną postać, jestem pod wrażeniem. Sama historia pokazana jest z perspektywy osoby chorej zdającej sobie sprawę z własnego upadku i to chyba porusza najbardziej...


Dwoje nie do pary
Sama nie wiem co mam o nim myśleć. Z jednej strony mamy historię, która trochę zaskakuje (a przynajmniej mnie zaskoczyła na końcu), mamy niedopowiedziane zakończenie (dla mnie plus), piękne krajobrazy a z drugiej mało akcji... Jednak ten brak akcji w żadnym wypadku nie sprawił, że się nudziłam. Jednak jakiś niedosyt pozostał... Jest to zupełnie inna komedia romantyczna, na spokojny wieczór przy winie i tyle.


Zwierzogród

Genialna bajka! Uśmiałam się niesamowicie nie raz podczas seansu :) Scena z Ojca Chrzestnego to mistrzostwo i jeszcze leniwce w urzędach - to po prostu trzeba zobaczyć! Tutaj znajdziecie na prawdę wszystko jeśli się dobrze przyjrzycie ;) Trening (jak np w Rockym, ale też w wielu innych filmach), trudne dorastanie, stolica, w której można wszystko osiągnąć i jest spełnieniem marzeń ;). Oprócz tego jest tu na prawdę całe bogactwo tematów - kariera, rozwój, męski świat, walka o prawa kobiet, spełnianie marzeń. Mało? A więc elementy dramatu, komedii, horroru, melodramatu a nawet kina ganksterskiego :) No dzieje się a przy tym jest świetnie podane.
Jeśli lubicie bajki to coś dla Was, nie pożałujecie :)

I to by było na tyle. Coś znacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)