Podsumowanie akcji "Piękna jesienią"

Hej Kochani!
Tak jak zapowiadałam przygotowałam dla Was post z podsumowaniem akcji Piękna jesienią. Na samym początku jednak chciałabym podziękować Karolinie za świetną inicjatywę! To były bardzo pozytywne tygodnie, które motywowały do pisania. Oprócz tego, dzięki akcji poznałam na prawdę sporo świetnych blogów! Moja lista czytelnicza znacząco się wydłużyła :) Ale nie narzekam, a cieszę się!





Oprócz wspomnianych przeze mnie inspiracji, a także poznawania nowego, akcja wpłynęła też na oglądalność postów. Nie tylko dziewczyny biorące udział chętnie zaglądały i komentowały ale też moi stali czytelnicy. Tematy były ciekawe i jak widać kilka postów z tej serii wskoczyło do popularnych. Cieszę nie niezmiernie z tego powodu, bo przykładałam się i włożyłam w każdy z nich dużo serca.

Czuję się też bardzo zmotywowana by robić lepsze zdjęcia. Teraz próbuje nowe podkłady/dodatki. Za jakiś czas będziecie mogli ocenić efekty. Ciekawa jestem czy takie zmiany przypadną Wam do gustu :).

Jako, że taka motywacja do pisania okazała się dla mnie idealna przystąpiłam do kolejnej akcji - Blogmas (banner z boku poprowadzi Was do Milenki i szczegółów).



Tymczasem zapraszam tych, którzy przegapili do zajrzenia do postów powstałych w ramach akcji:


Poza tym akcja miała też jeszcze jeden plus - brzydka jesień zleciała mi nie wiadomo kiedy! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)