Prezenty zapakowane?

Uwielbiam dawać prezenty! Sprawia mi to wielką frajdę i żałuję, że w tym roku nie mogę sobie na to za bardzo pozwolić... Ponieważ jednak robię za naczelnego pakowacza (xd) to przynajmniej mogę się pobawić w pakowanie prezentów. Mimo, że moje opakowania wyglądają całkiem zgrabnie na żywo, to na zdjęciach już zdecydowanie nie... Muszę się podszkolić z fotografii bo nie chcę Was straszyć przed świętami ;)
Zdradzę Wam jednak, że mam jakiegoś pecha do brązowego papieru - nigdzie nie mogłam go kupić lub był tylko taki błyszczący, który nie wyglądał ładnie :/ W tym roku postawiłam więc na czerwień i złoto i mam nadzieję, że obdarowanym to się spodoba :)

Nie chcę Was jednak zostawiać z niczym, wyszukałam więc Wam trochę inspiracji. jestem ciekawa czy też lubicie tak ostatnio modne pakowanie w szary papier z dodatkiem np gałązki/szyszki czy cukrowej laski? A może wolicie wielobarwne pudła?


Ten papier w gwiazdki jest fenomenalny! Wygląda to uroczo i elegancko :)


Coś innego niż gałązka świerkowa! Super wygląda i dodaje koloru. Do tego ta gazeta - ktoś mi zdradzi z jakich gazet można brać papier by wyglądał tak ładnie?


Tutaj jest bardzo stylowo i elegancko, tak zapakowane prezenty wyglądają jakby pochodziły wprost z reklamy :)

Co tam cukrowe laski skoro można też wykorzystać te okrągłe lizaki! Świetny pomysł!


Czy ktoś widział gdzieś taki papier? :D



Czarno białe paski - raczej rzadko widuję tak zapakowane prezenty i szkoda! Prezentuje się to świetnie :)


Pomysł z fotografiami! Musicie przyznać, że wygląda to świetnie! Chyba w przyszłym roku skuszę się na ten sposób :)


Nigdy nie wychodzą mi takie śliczne kokardy...

 Jakże urocze opakowanie na biżuterię!


Motyw zwierzęcy :)



 Bardzo proste w wykonaniu a jak ślicznie wygląda!



Taki z chęcią widziałabym u siebie pod choinką!


A Wy jak lubicie pakować prezenty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)