Domowa tradycja wigilija - poranne ubieranie choinki

Hej Kochani!
Dziś Wigilia! Cieszę się jak dziecko i pewnie uśmialibyście się jakbyście mogli mnie zobaczyć ;)
W wigilijny poranek zawsze budzę się pełna energii! Składam mamie życzenia imieninowe i pędzę znosić bombki ze stryszku. To czas ubierania choinki, najlepiej jeszcze w piżamie, przed śniadaniem, by potem móc się delektować jej cudownym blaskiem i z uśmiechem na ustach wyczekiwać wieczoru. Dzisiejszy świąteczny post będzie się składał głównie ze zdjęć, a na końcu będą życzenia ode mnie. Zapraszam!








bonusowo ubrana choinka na tarasie ;)

Kochani!
W tamtym roku życzenia składałam Wam w filmiku, teraz nie będę tak szaleć ;)
Chcę jednak byście wiedzieli, że życzę Wam wszystkiego co najlepsze! Niech te Święta będą dla Was czasem miłości, spokoju, odpoczynku, radości. Niech zdrowie Wam sprzyja, a niesamowita, ciepła, rodzinna atmosfera świąteczna nigdy Was nie opuszcza. Życzę Wam byście czas spędzili tak jak sobie wymarzyliście, albo nawet lepiej :)
Wesołych Świąt!
 Żan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)