Czy poznaliście kiedyś Mikołaja?

Ja poznałam i mogę Wam zdradzić, że tak na prawdę jest KOBIETĄ!


Kto jeszcze się nie domyślił od razu wyjaśniam, że moim niesamowitym Mikołajem i Gwizdką w jednej osobie jest niesamowita Anulka! Paczka, której zawartość widzicie na zdjęciu przywędrowała do mnie dzisiejszego dnia wprawiając mnie w osłupienie. Uśmiech nie schodzi z mojego oblicza, a ja utwierdzam się w przekonaniu, jak dobrze zrobiłam zakładając bloga ;).
Nie spodziewałam się parę lat temu, że tyle dzięki niemu zmieni się w moim życiu, że tyle cudownych osób poznam! 
Anulka stała się dla mnie członkiem rodziny, nie wyobrażam sobie by nie wiedziała o ważniejszych elementach mojego życia. Zgadniecie do kogo był pierwszy sms o zaręczynach zaraz po rozmowach z rodzicami? ;)

Anulko dziękuję Ci za wszystko :*
Nie tylko za te prezenty, ale za to, że wiem, że mogę do Ciebie zawsze napisać, mogę Cię odwiedzić i spędzić niezapomniany czas, za to, że mimo, że mieszkamy od siebie dość daleko mogę zawsze na Ciebie liczyć. Dziękuję, że jesteś!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)