Szampon Hipp


Cena: ok 9/10 zł za 200 ml

Co pisze producent? 
Szampon HiPP Babysanft z ekologicznym wyciągiem z migdałów BIO delikatnie myje włosy niemowlęcia, nie podrażniając oczu. Jest idealny także dla dorosłych – do pielęgnacji cienkich i delikatnych włosów oraz wrażliwej skóry głowy.

Skład:
 Aqua, Sorbitol, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Glycerin, Citric Acid, p-Anisic Acid, Lactic Acid, Parfum

Konsystencja, zapach, opakowanie, wydajność:
konsystencja w porządku, żelowa, nie leje się przez ręce.
zapach dziecięcy, jednak mniej intensywny od babydream, nie utrzymuje się na włosach
opakowanie jest wg mnie ładniutkie, zgrabne, szkoda że nie przezroczyste żeby było widać ile zostało
wydajność w porządku, wystarczył mi na dwa półtora miesiąca codziennego stosowania (myje metodą kubeczkową)

Moja opinia: 
Jest to na razie jeden z moich ulubionych szamponów. Jest delikatny dzięki czemu mogę stosować go codziennie,nie podrażnia mi skóry głowy, radzi sobie ze zmywaniem oleju. Bardzo ładnie się pieni.
Nie plącze mi włosów co jest wielkim plusem :)



Miałyście? co o nim sądzicie? 

25 komentarzy:

  1. Ooo, też miałam kiedyś ten szampon. Ale z racji tego, że efekty były takie same jak po Babydream, to zdecydowałam się na tą tańszą opcję. Mi niestety ani jeden ani drugi nie starczą na długo. :( Metoda kubeczkowa sprawia, że szampon jest bardziej wydajny? Może też bym spróbowała, póki co jestem wierna tradycyjnej metodzie mycia włosów - szampon na rękę, rozcieńczyć lekko wodą i jazda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawia że dużo mniej szamponu idzie :D ale ja to może jakaś dziwna jestem? xD

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie, tym bardziej że skład dość przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie ma nieszczęsnego rumianku w składzie który podrażnia mój skalp :D

      Usuń
  3. dla mnie niestety za słaby...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie miałam. w sumie po babydream już nie kupowałam dziecięcych szamponów - wolę inne delikatne, np. rosyjskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubie bardzo babydreamu :/ przez rumianek w składzie..

      Usuń
  5. Miałam, to mój taki mały hicior :)) ale tak jak Lagoena - zastanawiam się nad tymi rosyjskimi, bo one w sumie też delikatne, same ziółka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się boje ilości tych ziółek... moje włosy łatwo w ten sposób podsuszyć

      Usuń
  6. tego jeszcze nie miałam, ale moje włosy lubią bambino i babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię go bardzo i mój K. też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, właśnie ty mi przypomniałaś że już mam o nim recenzje napisaną xD

      Usuń
  8. Fajny szampon ; ) Ładnie wygląda ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze koniecznie wypróbować, bo bardzo lubię kosmetyki dla dzieci :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio szukałam dla znajomej najlepszej oliwki dla dziecka i po analizie składów okazało sie, że właśnie Hipp robi najlepsze (a przy okazji niedrogie). Wiec pewnie ten szampon tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oliwke też mam w swoich zbiorach :D bardzo lubię tą firmę

      Usuń
  11. też go bardzo lubię, nie plącze mi wlosów tak jak Babydream:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy, ale wydaje się być super, chętnie go kiedyś kupię :))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)