de-makijaż

Czyli o uniwersalnym płynie z ZIAJI do demakijażu - KWC

Cena: ok. 4zł / 120ml
Od producenta:

Skutecznie i delikatnie usuwa makijaż, zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu.
Nie powoduje podrażnień skóry i spojówek. Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie, nie zawiera substancji zapachowych

Skład:

Konsystencja, zapach, opakowanie, wydajność:
Typowy płyn o konsystencji wody w prostym, niebieskim opakowaniu, które mnie niczym nie urzekło, ale też nie zniechęciło do siebie. Fajnie że jest przezroczyste dzięki czemu widać ile zostało produktu. Zapach bardzo mi się nie podoba, jest taki chemiczny. A co do wydajności to jak najbardziej na plus. Mam go już strasznie długo.

Moja opinia:
Tutaj zaczynają się małe schodki. Nie podpasywał mi ten płyn bardzo... Sam zapach zniechęca mnie do używania go. Dodatkowo nie radzi sobie z moim i tak już prostym makijażem (tusz i raz w miesiącu eyeliner)
Fajne jest w nim jedynie to że nie podrażnia moich oczu i nie uczula. No i cena jest przystępna, ale to by było na tyle.
NIE KUPIĘ PONOWNIE


Miałyście go? Co o nim myślicie?


Pozdrawiam
Żan 

18 komentarzy:

  1. Ja wolę dwu-fazówkę z Marion

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, mam za to micela bebeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nim parę razy ale nigdy nie byłam za bardzo przekonana aby kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go i pisałam o nim kiedyś :)
    Mi bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również go lubiłam,za tą cenę jest super, jednak dla mnie jest troszkę 'za tłusty'

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie, nie. Podrażnił moje oczy, nie radził sobie z makijażem - omijam go szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zużyłam w sumie ze trzy opakowania - aż w końcu przestałam przymykać oko że nie do końca radzi sobie z makijażem - tak więc ja też ..nie kupię ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to długo z nim wytrzymałaś, ja tą połowę opakowania co mi została wyleję do zlewu :)

      Usuń
  8. do demakijazu to ja mam mleczko, ale nie jestem zadowolona. Wole miracela z Delii

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten dwufazowy ale nie polubiłam go zbytnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go nigdy nie miałam.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że mi też nie podpasował, ale za top ten drugi z jakimś tak olejkiem jest rewelacyjny. Świetnie sprawdził mi się na wyjeździe do Hiszpani.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)