Włosy w listopadzie

Hej!
Ale dużo się ostatnio u mnie dzieje! Pełna ekscytacja i mobilizacja :). Tylko czasu jakoś tak mało ;).
Dziś przybywam do Was z aktualizacją włosową. Trochę inną niż dotychczas bo zobaczycie moje włosy w wersji wyprostowanej, nie robiłam tego od 2 lat, więc nawet ja byłam ciekawa co z tego będzie.

Ale po kolei.
Najpierw loczki/falki:
moja gorsza strona ;)


A teraz przyjrzyjcie się uważnie temu i następnemu zdjęciu ;)
szok, nie?
widzicie jak krzywo mam obcięte włosy? ;) Dopóki nie wyprostowałam tego zupełnie nie było widać xd
Teraz już naprawiłam cięcie, ale uśmiałam się gdy zobaczyłam te zdjęcia ;).

W wersji wyprostowanej możecie też zobaczyć mój nowy kolor - ciemny brąz od Khadi, czuję się z w nim zdecydowanie pewniej i jestem zadowolona. Chociaż po raz pierwszy włosy pachniały mi henną tydzień zamiast 2 dni :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)