Kremowy szampon regenerujący od So'Bio Etic

Hej!
Dziś będzie o szamponie do włosów marki So' Bio Etic. Szampon ten dostałam jako gratis do zamówienia w sklepu bemybio.pl
Sama nie wiem czy bym się na niego zdecydowała, ze względu na olejek arganowy. Tylko w nielicznych produktach pasuje on moim włosom, jak było tym razem? Możecie się o tym przekonać czytając dalszą część recenzji :)


Szampon znajduje się w ciekawej butelce. Kwadratowe opakowanie wyróżnia się w łazience, dzięki swojemu kształtowi może stać na każdym boku ;) Muszę przyznać, że dość wygodnie trzyma się je w dłoni, chociaż się tego nie spodziewałam. Otwieranie i zamykanie nawet z mokrymi dłońmi też nie stanowi problemu - nie musimy się obawiać, że połamiemy paznokcie...
Etykieta się nie wyróżnia, a polska naklejka pod wpływem wody szybko się odkleja.


Szampon ma faktycznie kremową, choć dość rzadką konsystencję. Potrafi uciekać przez palce, na szczęście z włosów już nie spływa. Ładnie się pieni, chociaż trzeba go jednak trochę nałożyć. Piana jest kremowa i człowiek ma wrażenie, że odżywka już nie będzie potrzebna - nic bardziej mylnego! Włosy po zmyciu szamponu są szorstkie i poplątane... Odżywka potrzebna od razu!
Jednak mocne mycie włosów na długości nie idzie w parze z mocnym myciem skalpu. Skóra głowy przez ten szampon przetłuszcza się szybciej - przymusowe codzienne mycie głowy murowane :/
Na dodatek nie pomaga dodawanie glinki, siła myjąca nie zwiększa się.
Nie ma też mowy o domyciu oleju, chyba, że będzie się myło tym szamponem włosy z 3 razy.


Zapach też nie przydał mi do gustu. Ciężko go tez opisać. Wyczuwalny jest olej arganowy, ale tez jakaś taka kwaskowatość... Dziwny jest bardzo. Na szczęście nie utrzymuje się długo na włosach, praktycznie po spłukaniu szamponu znika.

Skład:

Jak widzicie szampon ten nie przypadł mi do gustu.
Nie sprawdził się ani w oczyszczaniu skalpu, ani w oczyszczaniu długości.
Jego zapach też uważam za nieprzyjemny.

No cóż, u mnie się nie sprawdził, ale może któraś z Was go miała i Wam się spodobał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)