Wygraj kremy do twarzy od Biolaven!

Hej Kochani!
Tak jak Wam zapowiedziałam w ostatnim poście - przybywam z konkursem, w którym nagrodą są kremy d twarzy od Biolaven! Nie mogłam się powstrzymać i od razu kupiłam i dla Was ten duet. Mam nadzieję, że osoba, która go wygra, będzie tak samo zadowolona jak ja! :)

Zacznę od przedstawienia nagród, jakby ktoś przez przypadek jeszcze ich nie widział:

A co trzeba zrobić by je wygrać? Nic takiego, podziel się ze mną swoim marzeniem!
Istnieje mit, który mówi, że marzeń nie wolno mówić na głos bo się nie spełnią - nic bardziej mylnego! Marzena trzeba rozgłaszać, krzyczeć o nich głośno, by wiedziały, że się ich nie wstydzimy i będziemy dążyć do ich realizacji :)

To jak? Działamy?

Jeśli jesteś chętna, pisz komentarz o treści:
Obserwuję jako:
e-mail:
Moim marzeniem jest...

Na zgłoszenia macie czas do 9 kwietnia 2016 roku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)