Bądź piękna jesienią - czyli akcja Karoliny

Hej Kochani!
Część z Was (jak nie wszyscy!) zna pewnie bloga Karoliny. Ja śledzę go od moich początków w blogosferze, Karolina nie raz mi pomogła, bardzo lubię do niej zaglądać. Dostarcza motywacji - sprawia, że chcę się doskonalić, jest bardzo przyjemną osobą, łatwo się z nią rozmawia, do tego wiem, że niczego nie udaje, jest autentyczna. Wszystko to razem ze świetnym (w moim zdaniu) pomyśle na akcję sprawiło, że zdecydowałam się do niej zgłosić.



O całej akcji możecie przeczytać TUTAJ.
Ja tymczasem zabiorę się za zbieranie pomysłów i robienie szkiców postów! Bo jak na razie zamysł mam tylko na te ostatnie tygodnie ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)