Ulga dla stóp

Wiem, znikam teraz na długo, ale kto śledzi mnie na instagramie mógł już zauważyć, że zwiedzam Polskę z zaproszeniami na ślub ;) W związku z tym w ostatnim czasie w domu bywałam gościem, a co za tym idzie nie miałam dostępu do komputera. I tak mi ten czas uciekł przez palce. Fala upałów też zrobiła swoje, po całym dniu w pracy kleiłam się i jedyne o czym myślałam to prysznic i sen - za gorąco stanowczo! Zwłaszcza jak się pracuje w ciągłym ruchu i bez klimy... Ratowałam chociaż swoje nogi, które zaczęły puchnąć przez to wszystko. Pomagała mi w tym sól, którą Wam dzisiaj chcę pokazać.




Odświeżająca sól do kąpieli stóp z rozmarynem i miętą marki Fresh&Natural zachwyci miłośników miętowego zapachu. A ja do nich niewątpliwie należę. Mocny, oczyszczający, orzeźwiający zapach! W upały niezastąpiony, do tego na tyle silny, że bez problemu sól tą możemy wykorzystać do inhalacji przy zatkanym nosie! Lekka nuta rozmarynowa jest tylko tłem, za to bardzo przyjemnym i nadającym czegoś więcej.

Fanki zielonego też będą zadowolone ;) Ja osobiście mam ochotę sole od F&N trzymać gdzieś na wierzchu, są śliczne ;) Te zielone kryształki, jeśli tylko nie przesadzą z ilością rozpuszczają się całkowicie, zabarwiając delikatnie wodę. Wystarczy niewielka ilość by poczuć ich działanie, a przynajmniej jedna kąpiel w tygodniu ratuje moje stopy przed puchnięciem! Do tego silne wrażenie odświeżenia, które doceni każda osoba, która cały dzień biega w tę i z powrotem.


Kąpiel sprawia mi przyjemność, relaksuje, przynosi ulgę, działa bakteriobójczo i zapobiega obrzękom. Czy na prawdę muszę dodawać coś jeszcze? Ta sól robi wszystko co robić powinna i używanie jej sprawia mi olbrzymią przyjemność! To był zdecydowanie najlepszy zakup na lato jaki mogłam poczynić. Zapach i działanie są po prostu rewelacyjne. Tak samo jak wydajność - mimo, że sypię 'na oko' będę się nią cieszyć na prawdę długo. Mimo regularnego używania od początku zakupu nie udało mi się jeszcze dobić do połowy. W takiej sytuacji cena (standardowa ok 25zł/500g - na stronie producenta, na doz.pl za 18 zł) jest do zaakceptowania, ale warto polować na promocję. Ja swoje opakowanie kupiłam podczas 40% zniżki i żałuję, że nie brałam od razu dwóch opakowań!


Skład: Maris Sal, Spirulina Maxima, Rosmarinus Officinalis Oil, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Limonene*, Linalool*

Prosty i skuteczny, za to lubię tą markę! Chciałam Wam znaleźć inne recenzje tego produktu, ale mi się nie udało, musicie więc chyba uwierzyć tylko w moje słowa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)