Nalot próbek

czyli o paru wymianach z wizażu :)


Co miałam okazję przetestować?
Maskę jajeczną Babci Agaffi - KWC
po pierwsze pięknie pachnie :)
  • włosy po niej były bardzo miłe w dotyku, jednak trochę napuszone po trzymaniu pod czepkiem przez pół godziny
  • gdy nałożyłam ją przed myciem, efekt był dużo lepszy, mniejszy puch, za to włosy bardzo leciutkie i mięciutkie
  • gdy chciałam zabezpieczyć nią końce, były potem bardzo sztywne 
  • po nałożeniu na chwile (jak odżywkę) ładnie wygładziła włosy 
NIE WIEM CZY KUPIE PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT

Balsam łopianowy, Green pharmacy - KWC
  • moje włosy były po nim strasznie sztywne, matowe, gdy nałożyłam go na 30 min pod czepek
  • gdy dodałam do mieszanki z olejem, nie zrobił nic
NIE KUPIE PEŁNOWYMIAROWEGO PRODUKTU

olej palmowy
po pierwszym razie jestem zadowolona
jednak nadal testuję :)

hegrona (fioletowego) - KWC
przyjemny zapach :)
  • użyta zgodnie z zastosowaniem, czyli na chwile po myciu sprawiła że włosy były wygładzone
  • do mycia włosów spisał się świetnie! olej domyty, włosy gładkie, jestem zadowolona
KUPIĘ PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT

Z wymiany z Moniką z bloga włosowo-kosmetycznie  (jeszcze raz Ci dziękuje kochana :*) dostałam do testów:
Biovax do włosów ciemnych - KWC
nałożyłam bez czepka, jak odżywkę, a włosy mimo to były mięciutkie i pachnące :)

Garnier - oleo repair - KWC
włosy super wygładzone, pachnące i lśniące <3

Maska drożdżowa Babuszki Agaffi - KWC
czeka na swoją chwilę :)

Eco Hysteria - Szampon do włosów 'Ultra Gładkość' 
ładnie zmył olej, nie poplątał włosów, bardzo przyjemny, delikatny szampon :)

Olej odżywczy Babuszki Agaffi
ładnie wchłonął się w moje włoski, nie obciążył, ładnie się zmył, włosy były bardzo mięciutkie

O każdej rzeczy od Moniki możecie przeczytać u niej na blogu :)
Przy jakimś zamówieniu na kalinie skusze na pełne opakowania, na pewno wezmę szampon i olejek, a przy wizycie w tesco oleo wpadnie do koszyka :)

Miałyście coś z tych rzeczy? Jakie wasze opnie?

Niedługo możecie się spodziewac drugiego wpisu z tej serii ponieważ ostatnio wymiany u mnie kwitną ;)

Dorzucam jeszcze zdjęcie włosów w słońcu ;)
 

15 komentarzy:

  1. Mam BioVax do włosów ciemnych i również go bardzo lubię. Nadaje głębi brązowemu odcieniowi włosów i pięknie pachnie :) No i oczywiście ułatwia rozczesywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie kupię opakowanie, ale na razie bardziej kusi mnie ten do zniszczonych...

      Usuń
  2. jak dużo kosmetyków :D zazdroszczę takich wymian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne wymianki, wiekszosc z tych kosmetykow sama chcialabym wyprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ucieszyłam zwłaszcza z rosyjskich kosmetyków, może teraz zabiorę się za zamówienie na kalinie :D

      Usuń
  4. Sporo próbek:) Miałam tą maskę z Biovaxu i byłam z niej bardzo zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo tych próbek ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ile próbek ;) włosy skorzystają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakże, mają być szczęśliwe z powodu różnorodności :D

      Usuń
  7. nie miałam żadnego z tych produktów ;)
    fajny pomysł z taka wymianką, dobry sposób na sprawdzenie czegoś nowego- jak się nie nada, to nie będzie szkoda, jak w przypadku pełnowymiarowych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce olej palmowy, choćby dla samej nazwy :D
    ładny masz kolorek włosów(chce zobaczyć całość)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)