Sylveco - tymiankowo twarzowo!

Hej hej!
Znowu mnie nie było a przecież obiecywałam poprawę, musicie mi wybaczyć ale tym  razem winne są nie tylko studia ;). Tu byłam wczoraj:

i na dodatek zobaczyłam się z dziewczętami z wizażu :).

No ale nie o tym miało dziś być!
Pora na recenzje tymiankowego żelu do mycia twarzy firmy Sylveco.
Oto dzisiejszy bohater:


zgrabniutki, prawda?

Co o nim mówi producent?
Głównymi składnikami olejku tymiankowego są tymol i karwakrol. Posiada on bardzo silne właściwości przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze. Hamuje rozwój bakterii chorobotwórczych (m.in. Staphylococcus aureus i Propioniobacterium acnes, które odpowiadają za rozwój zmian trądzikowych). Łagodzi stany zapalne, działa na skórę oczyszczająco i tonizująco. 
Hypoalergiczny, oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem jabłkowym o aktywnym działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy jego komórek. Żel został wzbogacony olejkiem i ekstraktem z tymianku, które posiadają właściwości przeciwzapalne i kojące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, zdrową skórę o równomiernym kolorycie.

A teraz skład:
Woda, Glukozyd laurylowy, Gliceryna, Ekstrakt z tymianku pospolitego, Panthenol, Kwas jabłkowy, Benzoesan sodu, Olejek tymiankowy 
 
prawda że ładniutki?

A teraz część główna - opinia ma
żel mieści się w 150 ml buteleczce z pompką, ma ładne, estetyczne etykiety, które nie tracą nawet po długotrwałym przebywaniu na wannie, wszystkie informacje, które wam przedstawiłam znajdują się na opakowaniu.
 
 
konsystencja - żelowa ;) ale nie z tych uciekających tylko idealnych...
nie pieni się - dla niektórych może być to minus, ale mi nie potrzebna jest piana przy myciu twarzy
pachnie tymiankowo, no bo jak by inaczej ;) uwielbiam ten zapach, ale jak komuś przeszkadza istnieje jeszcze wersja rumiankowa :)
I teraz najważniejsze! Działanie: skóra idealnie oczyszczona, wszystkie wypryski jakie się pojawiały znikały w ekspresowym tempie... Nigdy nie miałam jakichś problemów z przebarwieniami, ale teraz moja skóra ma taki równomierny koloryt, jest rozjaśniona (nie mylić ze świecącą) i wygładzona. Normalnie same ochy i achy! No dobra, prawie ;) nie ma możliwości nie użycia kremu po myciu tym żelem bo skóra jest delikatnie ściągnięta.
I prawie zapomniałam o wydajności! Jest wielka! wystarczy jeden ruch pompką i cała twarz łącznie z szyją jest czysta. Używam tego żelu od miesiąca a nie doszłam jeszcze do połowy.

 
Musze powiedzieć, że na prawdę polubiłam firmę Sylveco. Ma wspaniałe kosmetyki w niskich cenach o genialnych składach! No i jest polską firmą. Nic tylko kupować! :)
 

A Wy co myślicie?
Miałyście? Chcecie mieć?

Pozdrawiam
Żan

20 komentarzy:

  1. Dobrze Cię wymasowali :D ? Ja nie miałam nic z sylveco nad czym ubolewam ale nadrobię to

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie skusiłaś! narazie używam mydła aleppo i chyba szybko się nei skończy ale ten żel będzie następny w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żanetko ale tęskniłam za tobą :**

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, jestem zaintrygowana! będę musiała spróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głuptasek :*
    Po jednorazowym kontakcie z Sylveco (kremem brzozowym) który zapchał mnie jak miażdżyca tętnice starca :D nie mam ochoty eksperymentować dalej :D
    Dobrze, że Tobie te kosmetyki służą :) fakt, opakowanie bardzo zgrabiutkie - bardzo lubię takie z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem... :*

      kurde bela szkoda że z kremikiem nie wyszło, ale żel mimo wszystko polecam (tu nie ma co zapchać :))

      Usuń
  6. Tak się zachwycasz, że nabrałam na niego ochoty :P. Wydaje się być idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, ja też chcę masaże....:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten żel, świetnie mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ważne jest, aby żel do twarzy się pienił ;)
    więc ten by odpadł :P
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie, jak będę poszukiwała czegoś nowego do twarzy to skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham tę firmę za lekki krem nagietkowy :))
    ciekawa jestem jak ten żel by się spisał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)