Włosy we wrześniu

Wreszcie aktualizacja!
Wiem, że ostatnio zaniedbałam bloga, ale na prawdę nie wyrabiałam na zakrętach... Mam nadzieję, że w następnym tygodniu będę mogła częściej do Was wpadać bo się stęskniłam!

Zaraz wpadam w odwiedzinki do Was, a tymczasem prezentuje włoski wrześniowe:


Nie jestem z nich zadowolona ostatnimi czasy...
młodzież odstaje za wszystkie czasy, nie chcą ładnie się skręcić (chociaż do zdjęcia i tak wyglądały znośnie), wypadają i mało co im pasuje...
aż boję się co będzie w tym miesiącu bo nie mam dla nich za wiele czasu i je susze więc są teraz bardziej na prosto...
i chyba muszę je wreszcie zahennować...


A teraz żeby zakończyć miło ten post zostawiam Was z moją herbatką! cudną, przepyszną!
Tżet mi poprawił humor, który w tym tygodniu miałam na prawdę okropny...



Pozdrawiam
Żan

20 komentarzy:

  1. włosy prezentują się znakomicie, też mam taki skręt ale u mnie dochodzi mega puszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja! Niestety nie potrafię moich tak dopieścić jak Ty :(

      Usuń
  2. Mnie się Twoje włosy bardzo podobają, są po prostu piękne:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy! A określenie młodzież mnie naprawdę rozbawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne masz wlosy czemu zawsze sie tak musze zachwycac i zazdroscic

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi sie strasznie podoba Twoj skret ze zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kręcioły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy masz przepiękne u mnie lecą jak głupie więc znowu dreptam do dermatologa i mam tylko nadzieję że to nie ma nic wspólnego z tarczycą - ale niestety zmieniam lekarza bo tam gdzie ostatnio chodziłam zawsze gdzieś gubili moją kartę ehhh - a herbatki muszą byc pyszne ja właśnie raczę się zwykła czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę loczków! moje to ani loki, ani proste.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)