wishlista - aktualizacja

Dawno dawno temu dzieliłam się z Wami moimi zachciankami, część od tego czasu udało mi się zrealizować,
ale doszła też masa innych kuszących kosmetyków...

Same zobaczcie co mi się marzy:






tym razem włosy nie zdominowały mojej chciejlisty ;)
jak widać pojawiły się też lakiery GR (ogromnie podobają mi się te nowe carnival...),ale mam też ochotę na lemaxy marmurkowe, są śliczne, glinki do twarzy (nie mogę się zdecydować na jedną więc na razie nie kupuje ;)),  woski (chcę wypróbować wszystkie!) i produkty yves rocher - tutaj akurat też włosowe, ale tak najbardziej chcę ich żele pod prysznic...

jakby ktoś pytał to ta kostka obok sesy to szampon w kostce :)

To tyle, chyba ;)
A jak tam Wasze chciejlisty, coś się pokrywa z moją?


Pozdrawiam
Żan

15 komentarzy:

  1. No to życzę jej spełnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te woski tez mnie kuszą oo fajne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja po wszystkich świętych planuję skoczyć na Sławin po woski <333 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesę i maskę z Love2mix też bym bardzo chętnie przygarnęła, zwłaszcza olej. Sesa jest następna w kolejności do kupienia jak w końcu pozużywam te, które już mam. No i heenara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery sama chciałabym mieć! Świetna kolekcja jak dla mnie :)
    A Sesę mam- w wersji egzotycznej. Już na wykończeniu niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na lakiery miałam przez chwilę chęć, ale zdjęcia jakoś mnie zniehęciły. Za to chciałabym mieć u siebie dwie pierwsze pozycje z Twojej listy :) Sesę, glinkę, Yankee i YR mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A marzenia są po to żeby je realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, tak olejek sesa też jest pożądany przeze mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie mogę zdecydować się na jedną glinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co wy macie z tymi woskami? Aż mnie to irytować zaczyna. Wielkie bum wśród blogerek.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bioetika, sesa i woski to również pozycje na mojej wish liście :) co do YR, to ostatnio stałam się ich fanką. dzisiaj właśnie kupiłam szampon z malwą zwiększający objętość, w planach mam jeszcze przetestowania płynu do stylizacji unoszącego włosy, olejku regenerującego i kilku odżywek ;)
    a love2mix jak zawsze polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się marzą wszystkie YC, wciągnęłam się niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesa i kosmetyki z Love 2 Mix również chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)