Jak do mnie trafić? - google wie lepiej ;)

Hej!
Poniedziałek dał mi w kość, więc dzisiaj bardzo 'na luzie'. Co jakiś czas zaglądam w wasze wyszukiwania i co trochę łapię się za głowę i zastanawiam co autor miał na myśli i czy znalazł to czego szukał? ;)

Oto parę perełek:
bekon.pl - nie mówię, że nie, lubię bekon, ale co on u mnie miał robić? :)

koloryzacja jogurtowa - to mnie zaciekawiło, moje włosy lubią jogurty i inne mleka ;) Cóż to jednak za koloryzacja? Ktoś, coś na ten temat?

ciasto marsylskie - takiego nie piekłam, ale polecam mydła marsylskie (tylko nie do jedzenia!)

chłostanie pokrzywami cholera - przyjemne to to na pewno nie było, pytanie - czy pomagało?

babunia 26 - 26 letnia babcia? w sumie teoretycznie jest to możliwe... Tylko nie nazwałabym jej wtedy babunią. Niestety nie mogę pomóc, nie znam takiej ;)

boląca głowa co rano - wyjść jest parę: albo za mało śpisz, albo za dużo śpisz, albo za dużo pijesz, albo masz wściekłych sąsiadów, którzy nie bardzo rozumieją o co chodzi w ciszy nocnej

bolo luty - boli luty? mnie miesiące nie bolą, ale może to ma jakiś związek z pogodą? albo walentynkami? np złamane serce?


Te sobie zapisałam, były i inne ciekawe :)
Sprawdzacie czasem po jakich wyszukaniach do Was trafiają czytelnicy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)