Wyniki rozdania!

Witam Was w Nowym Roku! Oby był lepszy niż poprzedni :*
Obiecałam Wam, że ktoś dobrze zacznie ten nowy rok odczytując wyniki mojego rozdania - a więc już wczoraj wzięłam się do roboty by wybrać zwycięzce :).

Ale zanim go podam zacznę od małego podsumowania.
Bardzo się cieszę, że przybyło mi paru nowych obserwatorów - mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej i będzie Wam miło u mnie :). Powiem jedno - WITAJCIE i czujcie się jak u siebie :).

Chciałam wiedzieć, co lubicie w moim blogu, nie zdawałam sobie sprawy, że tak bardzo kojarzę Wam się z motylkami ;). Była to najczęstsza odpowiedź, a motylki to taki w sumie przypadek ;) Dałam wolną rękę przy tworzeniu szablonu dla mnie, chciałam tylko by było kolorowo i wesoło - i tak chyba jest, bo tak też odpowiadaliście.
Równie często wspominaliście wiosnę i ku mojej uciesze - moje włosy! Taaaki uśmiech mam na twarzy teraz :).
Cieszę się, że mój blog, a co za tym idzie i ja, wzbudza Was pozytywne emocje. Doceniacie moje zdjęcia (dziękuję!) i zauważacie, że chcę z Wami rozmawiać (uwielbiam prowadzić dyskusję w komentarzach) i chcecie rozmawiać ze mną :).

Każdy Wasz komentarz sprawił mi ogromną radość. Pisałyście, że czujecie się u mnie dobrze - a mi z tym dobrze jak z niczym innym ;). Ten blog to mój internetowy zakątek, ale piszę go dla Was i cieszę się, że odbieracie go tak pozytywnie, że chcecie do mnie wracać - największa nagroda (dla mnie!)

Nie przypuszczałam, że tak ciężko będzie mi wybrać zwycięzce - to było straszne! Chciałam nagrodzić Was wszystkie, ale nie mogłam :(. Czytałam Wasze komentarze milion razy i za każdym razem jeden powodował, że wybuchałam śmiechem. Oto on i pierwsza zwyciężczyni:


Maszyna losująca na szczęście wyręczyła mnie w wyborze drugiej zwyciężczyni :) a jest nią:
Anita B.

GRATULACJE!
Dziewczyny proszę o kontakt na mojego maila: zorzeta1@o2.pl
Macie na to tydzień :) Edytko, ty oprócz adresu podaj mi nr zestawu, który wybierasz :).

Dziękuję, że tyle Was chciało wziąć udział w moim rozdaniu! Sprawiłyście mi olbrzymią radość :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)