Reszta nowości grudniowych ;)

Witajcie!
Dziś będę znów się chwalić co do mnie przywędrowało w drugiej połowie miesiąca :).
Zacznę od upominków ze spotkania blogerek przy kawie, które relacjonowałam Wam TUTAJ.







 


Teraz mój zakup etui na tablet zrobiony tak jak sobie to wymarzyłam. Pisałam Wam już o Paulinie, która jest autorką tego i innych cudeniek - KLIK



Cudowna paczuszka z odlewkami i cudną, robioną ręcznie kulą do kąpieli w kształcie serca (już dawno zużyta xd) od Wróbelka z wizażu :*



Paczuszka Full Mellow, którą dała mi Kasia :*(Full Mellow był jednym ze sponsorów spotkania w Chełmie, jednak paczuszka do Kasi dotarła dopiero dnia następnego...)


Prezent urodzinowy, który przywędrował do mnie trochę później:


Kartki świąteczne:
od Pati, Felicji i mojego W.

Prezenty świąteczne:
Lubię tą trylogię, ale część trzecia, najmniej mi się spodobała...


tyle szczęścia! *.*


ten naszyjnik świetnie się prezentuje nałożony na koszulę :) od razu po dostaniu nałożyłam go na szyję i tak ostatecznie paradowałam przez całe święta ;)


delikatna, srebrna bransoletka - bardzo w moim guście, nie lubię dużych ozdób na nadgarstkach :)

Prezent imieninowy od W.

a oprócz tego dostałam całą masę słodyczy :).


i jeszcze ostatnia, najświeższa, dzisiejsza nowość - wygrana na blogu Angel



To by było na tyle! Aż tyle ;)

A teraz chcę Wam życzyć wspaniałego Sylwestra! Bawcie się dobrze :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)