Spotkanie przy kawie z blogerkami

Hej!
Równo tydzień temu spotkałam się z blogerkami na ploteczkach przy kawie.. Ten tydzień szybciutko mi zleciał i zdążyłam raptem tylko Wam o nim wspomnieć, a jednak jest o czym opowiadać! ;)
Spotkanie było w kameralnym gronie - dzięki czemu każda mogła porozmawiać z każdą :)


Umówiłyśmy się najpierw w Spinacz Cafe, jednak po tym jak posiedziałyśmy prawie godzinę stwierdziłyśmy, że to jednak nie to ;) i przeniosłyśmy się do Plazy (przy czym poinformowałyśmy tylko jedną dziewczynę, która miała dojść... taak całe my).
W plazie najpierw pozwiedzałyśmy trochę sklepów a później było szalone wybieranie jedzenia - szalone, bo tak na prawdę nie wiedziałyśmy czego tak na prawdę chcemy (kobiety...)


A później była kawka... I dojście jednej z dziewczyn (Ania :* jeszcze raz przepraszamy), której zapomniałyśmy powiedzieć o zmianie miejsca przez co miała dodatkowe atrakcje ;).
Małe zakupy w Organique (moje oczywiście ;) )
i znowu kawka/soki/koktajle...


Spotkanie miało być tylko dla nas, byśmy się spotkały, pogadały na spokojnie. I tak było, jednak Magda - czyli pomysłodawczyni naszego spotkania zorganizowała dla nas paczuszki mikołajkowe (ja je potraktowałam jak urodzinowe xd).


Głównym sponsorem była marka Decoderm, która przynajmniej dla mnie była całkowitą nowością. Cieszę się, że mogłam popróbować ich podkłady, pudry, cienie i szminki! (tą zgarnęłam do domu, a jak wygląda, możecie zobaczyć na moich ustach na zdjęciach - nawet pani z sąsiedniego stolika namawiała mnie bym ją brała bo ładnie wyglądam).


Spędziłam bardzo miło czas, z fantastycznymi dziewczynami! I cieszę się, że spotkanie przy kawce wreszcie się odbyło, bo umawiałyśmy się na nie już pół roku xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)