Byłam grzeczna!

Hej, hej, hej!
Witam Was w Mikołajki! :)
Jak Wasze prezenty? Ja byłam grzeczna bardzo w tym roku.
Świadczy o tym cudowna paczuszka jaka do mnie przywędrowała dzięki zabawie u JustBeauty. 
Natalia, pięknie to wszystko zorganizowałaś! Dziękuję, że mogłam już drugi raz brać udział w Twojej akcji mikołajkowej :).

Paczuszka jest cudowna i absolutnie trafiona! Widać, że zostało włożone w nią dużo wysiłku a mój blog, a co za tym idzie ja, został dobrze poznany :).

Oto moja niespodzianka:

 Prawda, że pięknie zapakowana? Aż żal było otwierać! Serio! Tak się na nią patrzyłam, przez jakieś 10 minut zanim się zebrałam ;)

A w środku!


Tonik, który widniał na mej wishliście  długo, długo - wreszcie mój! Jaka wielka była moja radość! Już go używam ;).
+ próbeczki - wszystko z nich próbowałam więc oddałam pewnej pani, której ostatnio opowiadałam o tej marce


Mydełko! Wiecie, że pokochałam mydełka, a więc domyślacie się mojej reakcji - szał ciał, pisk, podskakiwanie ;) Musi wprawdzie poczekać na swoją kolej, ale już nie mogę się doczekać by go wypróbować!


I następna pozycja z mojej wishlisty! Perfumy w olejku . Ten zapach jest mocny, kadzidlany mocno, poczekam z nim na niższą temperaturę.


Biała glinka! Tej jeszcze nie próbowałam :). Już prawie była w użyciu, ale jakoś czas mi uciekł - więc dzisiaj będą pierwsze testy.

A na wszystkich zdjęciach możecie zobaczyć bardzo, bardzo smaczne cukierki, które znikły od razu po zrobieniu zdjeć ;)


Moją niezastąpioną mikołajką była MAXI, która spełniła moje małe marzenia tą paczuszką :). Każdy prezent został przemyślany, a całość sprawiła mi niesamowitą radość.
Maxi, jeszcze raz dziękuję Ci za tą niesamowitą paczkę!


A Wy? Byłyście grzeczne? Co dostałyście od Mikołaja?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)