Nowości, nowości i nowości ;)

Hej!
Co Wy na to, że dziś się trochę pochwalę? ;)
Ostatnimi czasy przybyło do mnie trochę paczuszek - DDD, mikołajki, urodziny.. chcę Wam je pokazać :)

A więc najpierw DDD - nie szalałam, ale paczuszka jest!

Potem mikołajki...
blogową paczuszkę już widziałyście, ale to nie wszystko!
z domowych mikołajek:
a w środku? słodycze, świeczuszki zapachowe i potrzebne półprodukty do robienia kuli do kąpieli :))

z uczelnianych mikołajek dostałam:

z wizażowych:


Oprócz tego, na wyprzedaży u Ernestyny kupiłam puder Catrice, który za mną chodził odkąd się pojawił...

A na urodziny dostałam:


A sama sobie kupiłam:

A to jeszcze nie wszystko!
Od rodziców na mikołajki - urodziny - święta i imieniny dostałam tablet:

Jeśli złapałyście się za głowę to przypominam, że w tym miesiącu przywędrowała też do mnie paczka od Anuli :*.
A jakby tego mało nadal jestem przed świętami i imieninami xd
ach, no i mam jeszcze parę paczuszek, które muszę Wam pokazać po spotkaniu niedzielnym przy kawie z blogerkami, o którym Wam jeszcze nie opowiedziałam...

Tyle szczęścia w grudniu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)