Pieniąca się sól do kąpieli

Hej!
Wiecie bądź nie wiecie - ale na pewno wiecie bo powtarzam to już chyba po raz setny, że kocham kąpiele! A jak są to pachnące kąpiele to już zupełnie się rozpływam ;).

W związku z tym chciałabym Wam opowiedzieć o pewnej soli do kąpieli, którą zakupiłam całkiem niedawno na ezebra.pl. Zaciekawiła mnie bardzo dawno temu, ale jakoś nigdzie nie mogłam jej znaleźć.
Co mnie w niej tak zaciekawiło? Obietnica producenta, że sól się pieni.


Sól otrzymujemy w pękatej butelce z różowymi etykietami - czy tylko mi się gryzie to niebieskie logo firmy?
Butelka ma aż 600 g i wystarcza nam to na sporo kąpieli! Tak więc cieszymy się tą solą przez dłuższy czas.


Co z zapachem? Moja wersja - FIGA - pachnie słodko, owocowo, nie mdląco, bardzo przyjemnie. Uwielbiam kąpiel tak pachnącą. Sól rozpuszcza się bardzo szybko i faktycznie delikatnie się pieni. Ale bardzo delikatnie. Tylko tyle, że woda nie jest przezroczysta ;). Za to jest różowa, bo kryształki delikatnie ją barwią.
Zapach niestety utrzymuje się dość krótko w kąpieli... a szkoda, bo wolałabym by po powtórnym wejściu do łazienki nadal czuć ten zapach!


Sól nie nadaje wodzie żadnych dodatkowych właściwości, więc jeśli nie chcemy się balsamować po kąpieli lepiej dodać sobie parę kropli niepachnącego oleju do kąpieli.


Nie żałuję zakupu tej soli bo uprzyjemnia mi czas w wannie, ale jestem trochę zawiedziona brakiem piany...

Miałyście do czynienia z tą solą? Co o niej myślicie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)