A ja ciągle czuję święta! South of France

Hej!
Ja wiem, że święta już za nami, ja wiem. Ale zima jest zawsze dla mnie cudownym czasem i czuje nastrój świąt nawet jak one już minęły :). Tak mam, co zrobić ;).
A że w tym roku mam jeszcze dodatkowego pomocnika w utrzymaniu klimatu, który przywędrował do mnie od Anuli :**.
Mowa dziś będzie o mydełku z limitowanej edycji świątecznej South of France. Miałam już przyjemność poznać tą markę (tu o niej pisałam) i właśnie dzięki niej zaczęła się moja miłość do mydełek.


Już samo opakowanie ma w sobie nastrój świąt - wstążka, kominek, choinka, pomarańcze, goździki...
Ale to i tak nic w porównaniu z zapachem jaki to mydełko wydziela... Czuć już przez opakowanie a po wyjęciu czuć w całej łazience *.*


Mydło po wyjęciu nadal jest miłe dla oka - wytłaczane napisy, ładny kolorek. Dodatkowo w dotyku jest aksamitne, co zapowiada wspaniałą pianę.. I to wrażenie nie jest mylące!
Mydło cudownie się pieni! Piany jest dużo, jest cudowna w dotyku - mięciutka, otulająca... A do tego ten zapach! Jaka szkoda, że nie pozostaje za długo na skórze, raptem parę minut po wyjściu z kąpieli...


Mycie się tym mydełkiem to przyjemność! Skóra jest oczyszczona, ale jednocześnie nie wysuszona, nie woła o balsam! Mydło nadaje się do higieny intymnej - jest delikatne ale skuteczne.
Sprawdza się też do depilacji, daje poślizg maszynce, nie ma mowy o zacięciach. 

Trzeba jednak uważać by mydło nie stało w wodzie bo się rozpuszcza, a szkoda to jest wielka!

 Skład i informacje od producenta:

Prysznic z tym mydełkiem przenosi mnie od razu w wyobraźni do czasu świąt. W domu ciepło, za oknem śnieg, ogień radośnie skwierczy w kominku... Czuć zapach pomarańczy, goździków i czegoś jeszcze, nie jestem w stanie określić dokąłdnie co to za zapach, może nutka cynamonu? Nie wiem, jest zbyt ulotny...
Atmosfera jest radosna, pełna oczekiwania, wierzcie mi lub nie ale od razu mam w głowie kolędy.


Mydło to całkowicie mnie sobą zafascynowało, żałuję, że nie jest większe (ma 99g).

Chciałybyście je poznać? Co myślicie o tak pachnących mydełkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)