Rozdanie urodzinowe!


Hej!
Wspominałam Wam, że grudzień jest dla mnie miesiącem szczególnym. Jest dużo okazji by wręczać sobie prezenty, co uwielbiam! Dodatkowo mam w tym miesiącu urodziny i imieniny ;).
W grudniu powstał też ten blog! To już będą 2 latka :).
Dlatego też postanowiłam zrobić dla Was małe rozdanie. Zwycięzców będzie 2! :)

Oto nagrody:
Zestaw nr 1


Zestaw nr 2


Co trzeba zrobić by je dostać?
1. Być obserwatorem mojego bloga
2. Zamieścić komentarz o chęci wzięcia udziału.
3. Podać swój adres email
4. Opowiedzieć z czym kojarzy Wam się mój blog :).
5. Dla chętnych można umieścić banner u siebie na stronie/na facebooku lub gdzie tylko chcecie (+ 1 głos)

Jedna z nagród wyląduje dla osoby, która najbardziej ujmie mnie swoją wypowiedzią, druga zostanie wylosowana. Osoba, która zostanie przeze mnie wybrana będzie mogła wybrać sobie zestaw, który chce otrzymać.

Czas trwania rozdania: 01.12 do 01.01.2015 (do północy) - tak by dobrze zacząć nowy rok! :)


Formularz zgłoszeniowy dla ułatwienia:
Obserwuję jako:
Banner: Tak/nie + link
email:
Twój blog kojarzy mi się z....


Zachęcam Was serdecznie do wzięcia udziału.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)