Liebster Blog Award - nie pamiętam juz po raz który ;)

Hej Kochani!
Dziś znowu nastała przerwa w recenzjach na rzecz TAGu. Wspaniała Kamila nie dość, że kusi cały czas mydłami i sprawia, że na widok jej zbiorów me serce bije jak szalone, to jeszcze trudne pytania zadaje!  Jak trudne przekonajcie się sami czytając je poniżej :)



1. Jak sądzisz, czy mając lat 50+ będziesz nadal prowadziła blog? Jesteś w stanie sobie to wyobrazić?
Nie mam bladego pojęcia... Nawet jeśli będę to nie sądzę by to był ten sam blog ;) Prowadzę bloga 3 lata prawie, a po 50 byłoby to 30 lat z usmiechnieteoczy ;). Hmmm... To byłoby nawet ciekawe! Zobaczymy co życie przyniesie, nic nie wykluczam.

2. Co robisz z kosmetykiem, który zdecydowanie Ci nie służy lub się nie podoba? Zużywasz na siłę, wyrzucasz, dajesz komuś/sprzedajesz czy próbujesz zużyć w inny sposób?
Nie sprzedaję, a reszta jak najbardziej :). Zawsze szukam innego sposobu użycia, jak mi się zapach nei podoba to jednak zużywam trochę na siłę. A jak to wszystko nie pomaga daję komuś, może jemu posłuży bardziej?

3. Czy odkryłaś już w tym roku perełkę kosmetyczną lub totalnego bubla?
Perełkę już mam - Kallos Cherry - będę go chwalić w nieskończoność bo to co robi z moimi włosami to istne cuda! A bubel? Hmm, aż przejrzałam bloga ;)

4. Kupiłaś ostatnio coś pod wpływem przeczytanych opinii na blogach?
Jasne że tak! Najbardziej kusi mnie Anulka! To przez nią i dzięki niej poznałam Pszczelą Dolinkę i mydełka Pour L'amour. I poczyniłam w jednym i drugim miejscu zakupy ;)

5. Jeśli tak, to jesteś zadowolona z zakupu?
Nawet bardzo zadowolona!

6. Wolisz czytać blogi, czy oglądać filmiki na YT?
Zdecydowanie czytać, nie przepadam za oglądaniem filmików, a zwłaszcza recenzji kosmetyków. Nudzę się strasznie, poza tym brakuje mi wtedy oglądania cudnych zdjęć ;).

7. Czy jest jakaś kategoria kosmetyków, której nie używasz wcale?
Pewnie mi się dostanie, ale nie używam filtrów...

8. O jakim kosmetyku marzysz, a na który żadna firma jeszcze nie wpadła?
Chyba nie mam nic takiego ;)

9. Jakie są Twoje ulubione składniki w kosmetykach, które sprawiają, że chętniej kupisz właśnie ten kosmetyk, a nie inny?
Olej z czarnuszki, nagietek, miód, żurawina - te składniki mnie przyciągają :). Ale np w mydłach uwielbiam wszelkie maślanki, kefiry, mleka ;) Dodatek maseł - kakaowe, shea. Jeśli jest naturalny skład to chcę i już! ;)
10. Czy gdybyś dopiero teraz zaczęła prowadzić blog zrobiłabyś coś inaczej niż na początku?
Pewnie tak, wiele się nauczyłam w końcu :). Moim podstawowym błędem były na początku recenzje bez recenzji - nic nie można było z nich tak na prawdę się dowiedzieć ;). No i zdjęcia też teraz są lepsze... I blog wygląda ładniej, chociaż chcę zmian, próbowałam sama, ale wyszła *upa blada... Polecicie kogoś, kto zrobi ładny szablon?

11. Gdybyś zdecydowała się na otwarcie swojej firmy, czym by się ona zajmowała? Chyba, że już masz swoją firmę, to może jakaś inna branża wchodziłaby w rachubę?
Rehabilitacją domową - najlepiej dzieci! To moje mało marzenie, może w końcu się uda! Na razie pozostaje mi kształcić się cały czas, aż dojdę do takich umiejętności.


Wiem, że powinnam nominować kolejne 11 osób i zadać im swoje pytania, ale większość dziewczyn, które nominowała Kamila sama bym nominowała, więc po prostu poczekam sobie na ich odpowiedzi ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)