Zen Thyme od Party Lite

Hej!
Jak wszyscy wiemy mamy grudzień ;) Mój ukochany grudzień! Serio, to mój ulubiony miesiąc ze wszystkich, mimo, że kocham wiosnę. Atmosfera grudniowa jest nie do przebicia, nawet bez śniegu, chociaż trochę traci na tym swojego uroku ;)
I właśnie w grudniu robię coś, co przez resztę roku zdarza się bardzo, bardzo rzadko - palę woski!


Dzisiaj chcę Wam opisać jeden z nich. Tym razem nie będzie mowy o YC, ale o Party Lite! Jestem posiadaczką cudownego, wielkiego (90,7 g) krążka podzielonego już na mniejsze kawałki. Bardzo to wygodne! Opakowanie też jest dużo lepsze niż przy YC - plastikowe, sztywne, nie musimy po rozpoczęciu szukać innego domu dla naszych pachnących kostek. Bez problemu wyjmuje się go z opakowania i bez problemu odłamuje kawałek, który można włożyć do kominka.


Woski z Party Lite nie sprawiają żadnych problemów technicznych - nic się nie kruszy, łatwo jak już wspominałam odłamać kawałek - podoba mi się to! Dodatkowo dla kominków, które posiadam, taka wielkość jest idealna, nic mi się nie wylewa, nie jest też wosku za mało, by zapach cudnie się roznosił.
Jak widzicie powyżej, wosk podzielony jest na 9 części - i spokojnie! Nie oznacza to, że wystarcza tylko na 9 paleń. Ja jedną kostkę używam wielokrotnie a zapach jest tak samo cudowny! Szybko rozchodzi się po pokoju i mieszkaniu, przy czym nie dusi mnie swoją intensywnością.


Zen Thyme jest wspaniały - chciałabym takie perfumy! Lekki, świeży, słodki, zaskakuje! Jak do tej pory podobał się wszystkim bez wyjątku. Wspaniały! Wg producenta jest to połączenie tymianku, białej szałwi, kwiatu lotosu, piżma i drzewa sandałowego. Możliwe, ja pojedynczych nut nie jestem w stanie tu wyczuć, jednak całość jest bardzo przyjemna i relaksująca!

Ale jest jedna wada, a właściwie dwie - dostępność produktów tej marki (trzeba się kontaktować z konsultantką) i cena takiego krążka - 40 zł. Chociaż co do ceny - biorąc pod uwagę, ze dużo mniejsze YC (22g) i ich cenę 8 zł, to są to porównywalne wartości.

Mnie przekonał do siebie ten krążek wygodą jaką daje i brakiem okruszków wosków wszędzie. jestem ciekawa czy znacie zapachy Party Lite?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)