Wyniki konkursu z Biolaven!

Hej!
Niezwykle mi miło, że tyle osób postanowiło podzielić się ze mną swoim marzeniem i wziąć udział w konkursie, który zorganizowałam :)

Macie cudowne marzenia! Trzymam kciuki by wszystkie się spełniły :)

Jako, że nie chce przedłużać i gadać o głupotach gdy i tak każdy czeka na tą jedną wiadomość - kto wygrał, więc od razu przechodzę do wyników!

Zestaw kremów do twarzy wędruje do:
DzieckoWeMgle

Gratulacje! Masz 5 dni na nadesłanie swojego adresu na mój mail: zorzeta1@o2.pl
zatytułuj go wygrana w konkursie :)
Na pewno odpowiem na mail, gdybym nie odpowiedziała to znak, że do mnie nie dotarł, daj mi ztedy znak w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)