Włosy w kwietniu

Hej!
Wiecie co? Środek tygodnia a ja jestem padnięta... Stres robi swoje. A przyszły tydzień zapowiada się jeszcze gorszy, nie wiem jak ja to przetrwam ;)

Jeden plus siedzenia w domu i uczenia się ciągłego - dbam na całego o cerę i włosy ;) Ciągle mają maseczki, olejki, balsamy itd.

Same zobaczcie jak prezentują się moje włosiska:

Kolor jak to zwykle bywa zmienia się wraz ze światłem ;) Ale myślę, że i tak widać, że prezentują się dobrze... Nie mam z nimi teraz większego problemu, od początku miesiąca może jeden był taki dzień - w ten poniedziałek ;)

Myślę, że niedługo będę ponawiać hennowanie i zetnę jeszcze trochę końcówki.
Zmagam się ze zwiększonym wiosennym wypadaniem, ale na razie to zostawiam, czego bym teraz nie robiła za dużo stresu jest, więc i tak by pewnie nic z tego nie wyszło.

Jestem ciekawa jak Wasze włosy w ty miesiącu się prezentują?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)