Idealna mieszanka dla mojego nosa

I nie tylko nosa!

A mowa o

Tak tak, dobrze widzicie! Olej kokosowy i granatowa Isana to do mojego noska idealne połączenie zapachowe!
Ale nie tylko nosek jest zadowolony z niego, ciało też i to bardzo. Sam krem jak dla mnie słabiej nawilża niż wersja kakaowa, za to w połączeniu z olejem jest idelanie *.* Skóra jest cudownie miękka, nawilżenie utrzymuje się bardzo długo i do tego pachnę cudownie! (przynajmniej ja tak myślę)

A ponieważ jestem włosomaniaczką z krwi, kości i włosów ;) postanowiłam dać taką mieszankę na włosy, jakbym mogła inaczej. Moim lokom/falkom się spodobała, były mięciutkie i puszyste.
Jednak radzę uważać, ryzyko puchu dość duże, zwłaszcza w deszczową pogodę :)

To jak? Spróbujecie czy mam jeszcze trochę pozachwalać?

Pozdrawiam
Żan

20 komentarzy:

  1. Hmm wyobraziłam sobie to połączenie..i chyba serio musi być świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w ogóle mam ochotę kupić olej kokosowy .... :D a miałam isanę tylko kakaową

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, a ciekawe jak z kakaową takie połączenie by wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż sprawdziłam! ale tylko na ciało :)
      nawilżenie super, ale zapach aż za słodki :/

      Usuń
  4. ja czekam aż zużyje zapasy i pędzę po te zapachowe cuda:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej kokosowy mam i uwielbiam. Ciekawe połączenie z isaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też kupiłam sobie olej kokosowy z myślą olejowania nim włosów, jednak moje wysokoporowate kudły nie znoszą tego najlepiej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dopiero po pewnym czasie się do niego przekonały :)

      Usuń
  7. wolę jednak wersję kakaową ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kakaową isanę, tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam olej kokosowy , na ciało również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam piękne zapachy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestawienie zapachowe na pewno piekne tylko gdzie ten olej kokosowy kupic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie ze zdrową żywnością lub przez internet :)

      Usuń
  12. Właśnie przyszła moja przesyłka z zamówionym olejem kokosowym... i już go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej mieszanki jeszcze nie miałam a do tego ciekawi mnie jak to masło pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jeszcze połowę Isany kakaowej, więc jak tylko będę bliska denka to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olej kokosowy wręcz ubóstwiam, ale isany z granatem nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam ani jednego ani drugiego z tych produktów, ale chyba czas najwyższy zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)