King - Ręka mistrza

Dawno nie było u mnie recenzji książek, bardzo przepraszam Was za to, ale atlasu mięśni nie będę recenzować ;)

Oto bohaterka dnia:



Książka ta zrobiła na mnie ogromne wrażenie... To niesamowite jak ta historia powoli wciągała mnie coraz bardziej... zatracałam się w niej.
Pod koniec byłam tak przerażona że nie mogłam czytać w nocy... King jak zwykle zawładnął moją wyobraźnią, czułam niemalże zapach morza, szum muszli, a później fetor rozkładających się ciał. Razem z głównym bohaterem owładną mnie szał, w którym mijał mi czas niepostrzeżenie, tylko że jemu mijał na malowaniu a mnie na czytaniu...
I robiłam się głodna...

Nie zawiodłam się na tej książce, do końca trzymała mnie w napięciu, idealnie wpływała na moje odczucia, żyłam nią!
Co więcej mogę dodać? Polecam...

Czytałyście?

Pozdrawiam
Żan

13 komentarzy:

  1. kocham KInga, kocham jego tworczość. To mój drugi ulubiony pisarz zaraz za Whartonem :)
    Przeczytałam wszystkie jego książki :) Ręke MIstrza czytałąm jescze w technikum ^^ zamiast uczyc sie do sprawdzianów po nocach siedziałam i czytałąm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się z Kingiem dopiero poznaje :) gimnazjum, liceum to u mnie była głównie fantastyka i obyczajowe bo czytałam zapasy książek domowych ;) no i thrillery i troche psychologicznych...
      teraz mnie na horrory naszło :D

      Usuń
    2. Koontzem również będziesz zafascynowana!!!

      Usuń
  2. mam w domu kilka książek Kinga, tej jednak jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam,również jak Ty byłam zafascynowana.King dozuje emocje wciągając tym samym czytelnika w swój świat .Właśnie zajrzałam na półkę-nie ma "Ręki Mistrza"-ciekawe kto pożyczył na wieczne oddanie?Teraz czytam "Joyland"S.K.Polecam serię"Braciszka Odd"Koontza.Koontz jest bardziej tajemniczy,nie wyjaśnia,co King niekiedy to czyni np"...Ale to było ich ostatnie spotkanie"(od razu wiemy ,że ktoś zginie-w zależności od tematyki)"Nieznajomi"-Baaaaaardzo wciągająca-spodobałaby się Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy jesteś fanką adaptacji powieści ale może Cię to zainteresuje .. http://www.filmweb.pl/serial/Under+the+Dome-2013-555086 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie czytałam ale leży u mnie na półce w biblioteczce i jak zakończę czytać bibliotekowe książki to na pewno po nią sięgnę. Aktualnie jestem na etapie Kinga pozycji Po zachodzie słońca (zbiór jego opowiadań) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęciłaś mnie do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale mam zamiar:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj czytam książki nocą, sama w pokoju, więc chyba bym się bała, bo moja wyobraźnia działa bardzo silnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)