Zakupy, zakupy, zakupy :)

Oszalałam...
Dobrze że to wszystko nie jest dla mnie, bo by mnie chyba z domu wygonili ;)

Same zobaczcie co przytargałam :)

Zakupy rossmanowo - tescowe:

- moja ukochana odżywka Garniera
- zmywacz do paznokci
- olejek do mycia (zastępca bdfm, jestem ciekawa jak się sprawdzi)

Zamówienie z Lawendowej Szafy:


Tutaj na szczęście dla mojego portfela dla mnie tylko Ałun, który dzięki rabatom wyszedł mi za darmo :)
Ale recenzji szamponu też możecie się spodziewać, jest dla siostry, więc trochę jej go podbiorę ;)
Za to nad recenzjami kremów się zastanowię, jak mama i siostra będą współpracować to coś wam o nich opowiem ;)

Zakupy w sklepiku który znalazłam a Leclercu w Lublinie ( obok poczty, na samym dole ) i zamówienie z Dozu:


Soki są na prezenty dla dziadków i mamy :)
Wreszcie dorwałam mój żel Gorvity, jakoś jak miałam go kupić to nigdy nie było go na stanie, ale już jest mój! :)
Płyn do płukania bez alkoholu (bardzo go lubię)
jakaś maseczka na spróbowanie
2 bingacze, wprawdzie nie do końca dla mnie, ale coś z nich mam ;)


To tyle, niby nie wiele dla mnie ale jakoś mi się tłoczno zrobiła ;)

Pozdrawiam
Żan

36 komentarzy:

  1. Niestety znam tylko mój ulubiony zmywacz ;) ale zakupy rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. za dobrze by mi było jakby wszystko dla mnie było :D a tak to nieee ;)

      Usuń
  3. Ostatnio zrobiłam zamówienie na skarbysyberii i podejrzewam, że gdy mam zobaczy paczkę to mnie z domu wyrzuci za zbyt dużą ilość zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej pdoobaja mi sie soki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ile Sylveco :D
    jestem ciekawa oleo, ale kupię go jak wykończe obecne zapasy ;)
    a bingo z drożdżami kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie spodobała mi się ta firma :)

      to ciekawa jestem jak u mnie bingo się sprawdzi :)

      Usuń
  6. sporo kosmetyków... :) na mnie krzyczą już, a ja chcę więcej i więcej.... :O

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy :) dosyć sporo się tego uzbierało :)

    szkoda, że nie wzięłaś kremu Sylveco dla siebie - ja bardzo lubię ten brzozowy i może Tobie też by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham zmywacz isany ;)
    musze wypróbować tą odżywke z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś też kupiłam listerine zero. U mnie olejek isany się sprawdził, ale dla wielu osób on śmierdzi. Czy mi się wydaje, czy maski Bingo zmieniły lekko opakowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bingo poczytało blogerki ;) Zmienili etykiety trochę graficznie a poza tym nie sa już papierowe dzięki czemu się nie niszcz a jak złapie się mokrą ręką :)

      Usuń
  10. jejku, jak dużo tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze:D jakie zakupiska:D:D ten żel z gorvity kocham miłością wszelaką:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, jak wykończę moją odżywkę to ta oleo będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAA, Sylveco <3
    Spore te zakupy, moje nie są takie duże :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka kolekcja Sylveco :D. Też muszę je w końcu kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo się faktycznie uzbierało i wszystko takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy. Sylveco nie dawno wpadło w moje ręce. Już nie mogę się doczekać testów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylveco mnie bardzo kusi, zwłaszcza krem brzozowy. Jestem ceikawa jak moja trądzikowa skóra by na niego zareagowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ... ile fajnych różności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam Oleo i uwielbiam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę bardzo sporo ale ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten olejek Isany- niezastąpiony i żel z Gorvity- wielofunkcyjny. Za to kosmetyki do włosów z Garniera u mnie nie zdają egzaimu- przyklap zawsze gwarantowany :(

    OdpowiedzUsuń
  22. tą odżywkę Garniera chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne nowości :) Wiem, że kremy z Sylveco nie dla Ciebie, ale jak się uda coś podebrać to polecam - uważam że ta firma jest mega! I tania jak na swoją jakość i skład.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ogromne zakupki! ;D
    Z isany na pewno będę musiała się skusić na zmywacz bo nigdy nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo dużo świetnych nowości, lubię ten olejek isany

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)