Chwile tygodnia V

Witam wszystkich serdecznie :)

Na początek chciałabym Was bardzo przeprosić, że nie wytłumaczyłam od razu o co chodzi z zabawą podaj dalej... Mam nadzieję, że mi wybaczycie tą gafę (bardzo proszę *.*)
Kathinna wytłumaczyła wszystko w komentarzu, oto on:

A teraz pora na podsumowanie!
Ten tydzień był ostatnim moim tygodniem w szpitalu na praktykach - ogłaszam że rzucam fartuch w kąt na resztę wakacji!

Wzięłam się za siebie - ćwiczę na nowo, tym razem z Mel B. - brzuch i posladki.
Korzystam z tych filmików:

Powiem Wam że jestem bardzo zadowolona. Mel jest świetna!

Trochę nakupowałam :)

Khadi ciemny brąz - po weekendzie farbuje!
Olejek GP z olejkiem arganowym - musiałam go mieć!
balsam do loków Nivea - podobno jeśli służy, to tylko pierwsza butelka - na razie nie jest zły, mam po nim ładne loczki bez stylizatorów :)
Chusteczki antybakteryjne - kupiłam w biedronce za jakieś 3 zł chyba

Czwartek był dniem spotkań. Wyszłam z dziewczynami z praktyk na lody, gofry i co tam jeszcze.. Uśmiałam się nieźle - przepraszam za brak zdjęć - gapa nie wzięła aparatu...
A później, wieczorkiem zaliczyłam spacerek po mojej wsi z sąsiadką - tak blisko siebie mieszkamy, tak rzadko mamy okazję się spotkać :/

I byłam u dentysty w piątek :/ Masakra, miałam leczenie kanałowe... Okazało się że stara plomba mi się wykruszyła i pod nią zrobiła się próchnica...
ale żyję! mam się dobrze, w poniedziałek jadę na wypełnienie czy coś takiego...

Za to po powrocie do domu okazało się że półki na książki wreszcie są zamontowane - także poznajcie moją bibliotekę! :) (jeszcze nie cała ale już nie miałam dziś siły targać książek po schodach ;))


A jak minął Wasz tydzień?

Pozdrawiam
Żan

21 komentarzy:

  1. piekna kolekcja ksiazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolekcja książkowa, ja bym się pokusiła o ich ustawienie wg kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zbieg okoliczności, też realizuję te 2 filmiki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja :) Ja mam wizytę u dentysty na sierpień, już się boję ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. na moim drugim blogu są chyba wszystkie ćwiczenia z mel b dostępne na youtubie. Dołóż jeszcze rozgrzewką i ćwiczenia rozluźniające to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozgrzewkę mam z tiffany ;) a rozluźniające wykorzystuje swoje :)

      Usuń
  6. Piękna kolekcja :). Ja robię 30 dniowe wyzwania, ale zawsze wykonuje rozgrzewkę i ćwiczenia rozluźniające z Mel B :).

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na wyniki farbowania henna Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło Harry Potter :) Oj ja muszę zrobić zdjęcie moich biblioteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się bliżej poznać z Panią Mel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało :) ciekawa jestem co ty powiesz o tych ćwiczeniach :)

      Usuń
  10. Słyszałam że te trenningi są hardcorowe ;o Ale też chce się za nie zabrać w końcu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie jest ze mną tak źle w takim razie, bo fakt dają w kość ale hardkorowymi bym ich nie nazwała :)

      Usuń
  11. Też ćwiczę z Mel ;p Dopiero pierwszy dzień a takie miałam zakwasy w tyłku ze szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam, ale i tak jestem mega zadowolona z nich :)

      Usuń
  12. Przyjemne zakupy! Bardzo lubię Mel B.:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje książki <3 widzę Harry Pottery są :D Też zawsze chciałam mieć ich całą serię :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te chusteczki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)