Maseczka głęboko oczyszczająca

Jestem uzależniona od maseczek na twarz, uwielbiam je, relaksuje mnie to szalenie :) I obojętne jest dla mnie czy to sa maseczki naturalne (o takie np) czy kupne. Uwielbiam glinki, jednak ostatnio nie mogłam sobie na nie pozwolić więc zadowoliłam się nią:



Kupiłam za 5 zł, ale można znaleźć taniej :)

Skład:


Obietnice producenta:


Na twarzy mej:


Moja opinia:
Zacznę jak zawsze od zapachu, który nie zachwycił... Jak dla mnie ta maseczka pachnie jakimś środkiem do mycia kibelka, nie umila to wcale czasu spędzonego z nią na twarzy.
Ale za to działa! Skóra jest po niej gładka, wypryski się zmniejszyły, poczułam prawdziwe głębokie oczyszczenie. Skóra wyglądała promiennie i się nie świeciła.
Opakowanie starczyło mi na dwa razy i mam zamiar sięgnąć po inne maseczki tej firmy, koniecznie!

Spotkałyście się z nimi?

Pozdrawiam
Żan

18 komentarzy:

  1. pierwszy raz ją na oczy widzę :D ale nie wiem czy dałabym sobie coś nałożyć na twarz denaturatem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie dużo maseczek na twarz ma właśnie alkohol...

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze tej maseczki, ładnie wyglądasz i z nią na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde alkohol tak wysoko w składzie :( nie fajnie.. pewnie by mi wysuszyła buźkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się trochę tego bałam ale nic się nie stało takiego :)

      Usuń
  4. jakoś przyzwyczaiłam się do glinek w proszku , dawno nie miałam tego typu maseczek

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sie chyba skusic na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie na tej maseczce mnie odstrasza :) Do tej pory skutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam zawsze nakładam ze 2 x więcej na twarz niż Ty masz xD
    używałam jakąś ich maseczkę,ale nie pamiętam już jak się sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kilka maseczek tej firmy i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja własnie kupiłam, bo dużo dobrego o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze takiej maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie znam tego produktu. Masz śliczną buzię, uśmieszku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś miałam maseczkę z tej firmy, ale tej jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowałam je wieki temu i były chyba najskuteczniejszymi maseczkami gotowymi, jakie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, nie znam jej w ogóle, po raz pierwszy widzę :)
    Ale jesteś ładniusia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czegos takiego szukalam! super strona. pozdrawiam

    Feel free to visit my web-site - moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujace informacje sa na tej stronie, wszystkiego naj...


    My blog promuj strone

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)