Podaj dalej!

Czyli o zabawie, w której biorę udział i zapraszam Was do niej :).

Ale po kolei:
Oto paczuszka którą otrzymałam ja od  Kathinny z Wyplatanych Opowieści  
dziękuje Ci bardzo! paczuszka jest cudowna!


Jak widzicie dostałam śliczne kolczyki, zakładkę do książek  i dwa kremy z mocznikiem, które z moich rossmanów znikają bardzo prędko, a Kasia je dla mnie kupiła *.*

A teraz pora na zgłoszenia!
2 pierwsze osoby które zostawią komentarz pod tym wpisem i wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie dostaną ode mnie nagrodę niespodziankę!
Następnie gdy te dwie osoby dostaną ode mnie paczuszkę, zorganizują coś takiego u siebie  na blogu i obdarują dwie kolejne osoby...

Zapraszam! :)

22 komentarze:

  1. Te kremy faktycznie takie dobre?

    Chetnie wezme udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A na czym konkretnie polega ta zabawa? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a może się załapię :-)
    zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie, na czym zabawa polega bo ja nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne te kolczyki! :)
    jak wiesz kremy z mocznikiem uwielbiam, ale tylko na zimę - teraz są dla mnie trochę za ciężkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdradź co to za niespodzianka :P :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki są bardzo ładne ;)

    nie wiem, co to za zabawa, ale zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że nie tylko mnie zaciekawiło co to za zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie się podział mój komentarz :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nic nie wiem na ten temat, nic nie usuwałam...

      Usuń
    2. no to nie wiem, szkoda że się nie załapałam

      Usuń
  12. już wzięłam udział w zabawie. tylko gdzie indziej ;) super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie za bardzo wiem na czym dokladnie polega:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że się podoba :)
    Zabawa polega na tym,że ktoś wysyła paczkę niespodziankę do uczestnika zabawy (a dokłądniej dwóch, którzy zgłoszą się w wkomentarzu :)), te dwie osoby zobowiązują się do przeprowadzenia takiej sammej zabawy u siebie.

    Ja dostałam paczkę od innej blogerki, zgłosiłam się pod jej postem, dostałam paczkę i taką samą zabawę ogłosiłam u siebie, teraz paczka dotarła i kolejne dwie osoby zostaną obdarowane, zobowiązując się, że kolejne dwie obdarują i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)