A tym pachnę w lecie!

Czyli o moich aktualnych wakacyjny perfumach, które dostałam od siostry :)
A mianowicie PURE O2 z Avonu:


Cena: 39,90zł / 50ml
Nuty zapachowe:
nuta głowy: różowy pieprz, zielony jaśmin, różowa piwonia
nuta serca: kwiat pomarańczy, róża, budleja
nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo


Buteleczka bardzo mi się podoba, proste, okrągła, szklana buteleczka, dobrze się ją trzyma w dłoni :)
Sam zapach nie od razu przypadł mi do gustu... jakieś 2 miesiące przeleżał w zbiorach, dopiero teraz na wakacje na nowo go odkryłam i jest idealny! Delikatny, niby słodki ale świeży... Taki czysty... Nie utrzymuje się może cały dzień, ale szczerze mówiąc nie wymagam tego po perfumach z avonu...

Teraz zbieram sobie na któreś z tych:



Miałyście może? Czym Wy teraz pachniecie? :)

Pozdrawiam
Żan

14 komentarzy:

  1. Też chciałam zrobić podobny post. U nas królują głównie cytrusy - Elizabeth Areden - Green tea oraz Pret a Porter - coty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż powącham jak będę miała okazję, lubię cytrusowe nuty :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten zapach :) U mnie latem dominują perfumowane mgiełki Avonu - Miami Party i jakaś druga, nazwa wyleciała mi z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś tez używałam głównie takich mgiełek :) No ale jak dostałam perfumki to czemu nie? :D

      Usuń
  3. zapach nietrwały jak dla mnie miałam go


    zaparaszam na konkurs dzbanek filtrujący dafi do wygrania

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ;) mam dziką jeżynę z Yves Rocher i cuuudoooo! i cały dzień pachnę jeżyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja coę ostatnio nic nie mam..muszę coś upolować, choć myślałam o mgiełce

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pachnę adidasem wodą toaletową z jabłuszkiem no i wodą toaletową z marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w lecie lubię lekkie delikatne zapachy lub cytrusowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat tej wersji zapachowej nie mam i szczerze bardzo lubię perfumy z AVON bo nie są bardzo drogie a dość duża ich większość utrzymuję się przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię z avonu tresselle:D są bardzo trwałe i eleganckie;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego zapachu :). Ja w lato lubie lekkie cytrusowe albo owocowe zapachy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zapachu, w ogóle nie znam zapachów Avona, ale Valentino i Yardlej chętnie poniucham, może spodobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w manifesto YSL, ale to zdecydowanie nie jest zapach na lato :P

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)