Parę słów o BDFM

Zacznę tak trochę inaczej może, wszyscy wiemy że BDFM możemy kupić w Rossmanie, ale zauważyłam, że bardzo dużo dziewczyn ma problem ze zlokalizowaniem go na półce bo nie stoi wraz z resztą 'dzieciowych' rzeczy ;) Nie wiem jak u was ale u mnie zawsze stoi przy żelach pod prysznic (sprawdzałam w 6 rossmanach)... Mam nadzieję, że trochę pomogłam :)).

A teraz do rzeczy, oto on:


Cena: ok 10 zł
Co pisze producent?


Skład:
Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbitol, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Parfum, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Whey Protein, Lactose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl - 10 Laurate, Polyglyceryl - 2 Laurate, Glyceryl Caprate, Xanthan Gum, Tocopherol, Citric Acid.
 
Moja opinia:
Uwielbiam go :). Tak serio serio ;) Zapach jest śliczny, taki delikatny i przynajmniej mi nie od razu kojarzy się z bobaskiem jak np przy babydreamie czy johnsonie :). Dla mnie to +. Dodatkowo gdy się nim myję nie ma szans na przesuszoną skórę a wręcz przeciwnie, nie muszę używać później balsamu! Idealnie nadaje się też do golenia (maszynką) - brak jakichkolwiek podrażnień. Już za to wszystko nie wiem jak mogłabym go nie lubić, ale jakby tego było mało nadaje się do mycia włosów. Moje wysokopory domywa zawsze, z niczym nie ma problemu, na dodatek nie plącze, nie podrażnia, nie wysusza a mam nawet wrażenie że koi moją skórę głowy gdy z czymś przesadzę. No i ta cena w stosunku do objętości!
Jedyne ale jakie mogę mieć to konsystencja, jest bardzo lejąca, ale kłopotu mi to zbytnio żadnego nie robi :).

A Wy co o nim myślicie?

Pozdrawiam
Żan

Ps. Wiem czego mi do szczęścia tylko potrzeba, innych etykiet! Może wtedy rodzina przestałaby się na mnie dziwnie patrzeć xd

24 komentarze:

  1. Już od jakiegoś czasu nie korzystam z produktów babydream... Jakoś nie skradły mojego serca :) Ale dobrze, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, a ja mam ochotę na szamponik z tej firmy :) i na pewno niebawem spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go uwielbiam :) i jak przyjeżdżam do rodziców, to zawsze zdrapuję etykietkę. mój tato jest bardzo podejrzliwy w tej kwestii, praktycznie raz na miesiąc widzi u mnie objawy ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam, kiedyś tylko z tej serii zakupiłam olejek na rozstępy i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam wczoraj i właśnie nie odnalazłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy kosmetyków Babydream, a tyle czytałam o nich dobrego...muszę kiedyś zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wczoraj kupiłam olejek z BDFM :) uwielbiam go :) ale tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w Rossmanie ten balsam pojawił dość niedawno i to w wielkim stylu, bo w promocji. Nie zawahałam się ani chwili i kupiłam ;) ale niestety na moich włosach się nie sprawdził, szybciej się po nim przetłuszczały i głowa mnie swędziała... za to do ciała jest idealny, uwielbiam jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ale ma niezły skład!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go jeszcze, ale chyba muszę to zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze go nie miałam, ale może w końcu sprobuję, chociaż ciężko mi się przestawić, jak mam już dobrany szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ze względu na tą rzadką konsystencję ten balsam doprowadzał mnie do szału :( nie odnotowałam jakiś spektakularnych efektów jego używania, więc nie kupiłam kolejnej butelki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam go ostatnio i tez opisalam na blogu,dla mnie nie jest niestety hitem szukam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o nim nie słyszałam ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam go jeszcze, ale wypróbuję, z pewnością i skorzystam z Twojej rady, już wiem gdzie go szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znałam go wcześniej ale widzę, ze warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie miałam produktu Babydream ;) Możeee kiedyś...
    A jakbym takie opakowanie postawiła w łazience, to z pewnością spojrzenia członków rodziny byłyby ciekawe ... :P

    OdpowiedzUsuń
  18. jest na mojej liście :) ciekawe czy sprawdzi sie lepiej od oliwki Hipp.

    OdpowiedzUsuń
  19. już od dawna planuję go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam ale cudów u mnie nie działał....

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ,nie używałam ,lecz czytając opinię wydaje się być bardzo fajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)