Biorę udział w fajnej akcji - zapraszam!

Witam wszystkich!
Na wstępie chciałabym bardzo podziękować, za wszystkie miłe słowa pod ostatnim wpisem. Na prawdę, nie spodziewałam się, że moje włosy mogą się Wam aż tak podobać, zwłaszcza, że ja ostatnimi czasy nie jestem z nich jakoś szalenie zadowolona.
Jednak DZIĘKUJE, to na prawdę dużo dla mnie znaczy :*.


Ale dziś miało być o ciekawej akcji.
Jakiej? Czytelniczej!
Po krótce chodzi o to by przeczytać w rok tyle książek by postawiona jedna na drugiej były równe nam wzrostem.

Ja muszę przeczytać całe 168 cm.

jak tak patrze na to zdjęcie to zadanie to wydaje mi się łatwe ;)
mam tylko nadzieję, że kserówki też się liczą xd

TUTAJ macie link do strony akcji.
Ja biorę udział bo pomysł bardzo mi się podoba, a wy?

Pozadrawiam
Żan


Ps. jeśli chcecie śledzić co przeczytałam odsyłam do nowej zakładki : Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu :)

26 komentarzy:

  1. To jest świetne :) Im grubsze książki tym szybciej skończysz ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuję że i tak najwięcej zrobię metrażu w wakacje xd

      Usuń
  2. Świetny pomysł na akcję! :D Powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na akcję. Ja jednak nie wezmę w niej udziału, ponieważ postanowiłam sobie, aby w tym roku czytać co najmniej 2 książki miesięcznie. Myślę, że kiedy ustawię te książki, które przeczytam w stosiku, to może by się uzbierało moje 164, ale wolę nie ryzykować i nie wywierać na sobie dodatkowej presji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na polonistyce to nie bedzie trudne, więc z CHĘCIĄ wezmę udział ;)
    No nie mogę! Wczoraj przejrzałam post po poście i nie mogę się doczekać więcej! :D
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha polonistyka przeczytała kilometry książek :D

      Usuń
  5. Fajne wyzwanie, ciekawe czy dam radę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ rewelacyjna akcja :D gdyby nie sesja wziełabym udział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja, ja mam zamiar liczyć ile książek w tym roku przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dam radę, będę stawiać w pionie, pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna akcja, ale ja czytam cały rok tyle ile mogę i na ile mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ciekawa akcja! Pierwsze słyszę, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam niecałe 160cm wzrostu... Zadanie nie wydaje się być takie trudne (biorąc pod uwagę ilość szkolnych lektur do przeczytania). Myślę, że wezmę udział w tej akcji. Wydaje mi się naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! :)
    Fantastyczna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super akcja! Zaraz idę się zapisać :) Mam troche więcej wzrostu, ale jeszcze ze dwa lata temu jestem pewna że nie miałabym żadnych problemów z przeczytaniem tej "wysokości" książek w rok... Teraz już niestety czasu mam sporo mniej. Ale i tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa akcja, chociaż wątpię, żebym aż tyle przeczytała biorąc pod uwagę ilość nauki, którą mam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się:) Ja bym miała tylko 156 cm do przeczytania;) Ja się tylko obawiam, że zbyt wielu wyzwaniom i własnym obietnicom w końcu nie podołam;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chyba wezmę udział bo póki co w tym roku czytam 3 książkę to może dam radę - zresztą mam postanowienie czytać ok 50 stron na dzień bo jakaś taka 'odchamiona' się wtedy czuję :) Zaraz zmykam na stronę akcji - a ja mam 164cm więc jakieś tragedii nie powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj wyliczyło mi że muszę przeczytać 82 książki w tym roku - no cóż to trzeba się brać do roboty ostro :)

      Usuń
  17. Kochana miałam lata temu taka fryzurę. Zatęskniłam za nią, pamiętam że włosy super fajnie mi się układały. Były takie szalone.

    OdpowiedzUsuń
  18. Akcję znam, ale udziału nie biorę, bo czytam dużo e-booków i byłby problem z mierzeniem grzbietów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna akcja ;p ja jestem dość niska, ale troche by jednak tych książek było ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł rewelacja, ale nie wiem czy z moim wzrostem dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia, trzymam kciuki, żeby Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie też się przyłączę, mam 164 cm ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)