Fitomed - odżywka do włosów ciemnych

Hej, hej!
Witam się z rana z recenzją odżywki, która co tu dużo mówić - sprawiła mi zawód. Dlaczego? czytajcie dalej :)

Oto i ona - odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych, odcienie ciemne

 Do opakowania nic nie mam - proste, w miarę wygodne, sprawia dobre wrażenie. Plastik przezroczysty a więc wiemy ile produktu zostało. Kolor nie bardzo - ale co zrobić xd
Zapach (tu się zdziwicie) - ziołowy ;)

Producent zapewnia:

Zbliżenie na skład:

Otwór - zobaczcie jaki mały :o


I teraz gorzkie żale!
Produkt ma 200 ml a starczył mi na !uwaga! 8 razy. I to nie dlatego, że lałam go niesłychanie ile, ale dlatego, że nie dało się go ładnie rozprowadzić na włosach. Wyglądało to tak jakby w nie wsiąkał od razu... Kto pomyśli że w takim razie musiał ładnie działać na włosy jest w błędzie. Odżywka strasznie plątała i na pewno nie pomagała w rozczesywaniu... CO do łamliwości się nie wypowiem bo (na szczęście) mnie nie dotyczy.
Ale idźmy dalej - odżywka miała chronić przed wypłukiwaniem koloru, cóż za ironia bo nigdy henna nie wypłukiwała mi się tak szybko jak podczas używania tej odżywki. Za to dorobiłam się kasztanowych/rudych pasemek o których wspomina producent...
Co dała i czy w ogóle coś dała mi ta poczwarka? No na pewno nie motyla, jednak muszę przyznać, że włosy na prawdę super się błyszczały. Taak i to by było na tyle plusów...

Miałyście? Jak wasze odczucia?

Pozdrawiam
Żan

17 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też nie kusi;p jakoś przeżyję bez niej;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, a informacja na opakowaniu, skład wygląda tak zachęcająco. Też farbuję włosy henną (khadi) i praktycznie nie wypłukują się wcale, wyraźnie widać odrosty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skutecznie mnie zniechęciłaś do tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie odżywka ma m.in. pomagać rozczesać włosy a nie je plątać więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys miałam ochotę na tę odżywkę i szampon do pary, ale jakoś mi przeszło, a po Twojej recenzji, to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro plącze włosy to zdecydowanie nie wypróbuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam - mnie kuszą z Fitomed żele do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam do włosów jasnych i była równie niewydajna, wystarczyła mi na dwa 10 myć przy moich półdługich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam i nie chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, słabiutka, nie ma co na nią polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam.. Z tej firmy używałam tylko maseczkę - peeling i byłam w miarę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, szału nie było, jak widzę, przykro czytać takie opinie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)