tutti - frutti

Witam wszystkich!
Dzisiaj będzie kąpielowo!

A więc, oto moja dzisiejsza gwiazda:

Olejek do kąpieli o zapachy liczi i rambutana - nie wiem jak pachną te owoce ale zapach olejku jest genialny! Soczysty, owocowy, słodki! No mniam!

Dziwi mnie jednak dlaczego produkt ten zwie się olejkiem - jak dla mnie to żel jest ;)


 Plastikowa butla idealnie spełnia swoją rolę, wiemy ile produktu nam zostało, łatwo go dozować. Dodatkowo widzimy cudowną barwę olejku, który delikatnie się mieni - wygląda na prawdę super.
Wielki plus tez za etykietki - które dzielnie zostają na swoim miejscu :).


Co do działania kąpielowego... Tu już trochę ucieka nam magii tego zapachu... Trzeba na prawdę dużo wlać płynu by kąpiel intensywnie pachniała - szkoda, bo traci na tym wydajność. Jednak płyn ten można wykorzystać też jako żel pod prysznic - tutaj o wiele bardziej czuć ten aromat.

Ale już może przestanę gadać o zapachu ;) Olejek cudownie się pieni! Daje olbrzymie ilości puszystej piany! Dodatkowo pianka ta nie znika podczas całej kąpieli - można się nią otulić - bardzo przyjemne uczucie.


Po kąpieli skóra nie jest wysuszona na wiór, jednak szkoda, że zapach się nie utrzymuje (no musiałam ;)).
Jednak swoją rolę olejek spełnia - umila doskonale czas spędzony w wannie.

Podsumowując - jestem z niego bardzo zadowolona, jednak tego konkretnego więcej nie kupię, skuszę się na inne wersje zapachowe :).

Miałyście? Jak wasze wrażenia?

Pozdrawiam
Żan

29 komentarzy:

  1. Olejków do kąpieli nie używam ponieważ niestety nie mam wanny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten świetnie sprawdza się pod prysznicem :)

      Usuń
  2. Mam go, ale w innej wersji zapachowej i leży w zapasach jak na razie :D A w ruchu są sole kąpielowe z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz czuje jego slodki zapaszek mniam. :-) Sklad przyjemny. Oby dobrze nawilzal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, czyja wiem? jak dla mnie produkty mają nie wysuszać a nie nawilżać :)

      Usuń
  4. Nie miałam, chociaż ostatnio czułam jego zapach i bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi mieć na prawdę piękny zapach :3 produkty tutti frutti kojarzą mi się z jedną piosenką... xD, ale i też ze świetnymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaką? mi się żadna piosenka nie kojarzy...

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę olejek do kąpieli. Może się skuszę, ale szkoda,że się nie utrzymuje....

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sobie go kupię, nawet dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam o tym zapachu żel peelingujący, ale ejszcze nie uzywany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zastanawia mnie, dlaczego niektórzy producenci dają swoim kosmetykom nazwy w ogóle nieadekwatne do ich przeznaczenia, konsystencji, itp. Trochę to nieprzemyślane. Żaden olejek nie wytworzy przecież piany :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że mnie już to dziwić przestało, chyba nigdy nie będę w stanie stwierdzić co siedzi w głowach producentów ;)

      Usuń
    2. Ja myślę, że nazywa się "olejek" ponieważ nawilża fajnie ciało i nie wysusza jak płyny lub żele pod prysznic lub też do kąpieli... Ja zdecydowanie i do wanny bardzo lubię i pod prysznic :)

      Usuń
  10. Jest boski! Właśnie jestem w trakcie jego używania i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i powiem szczerze że ten zapach chyba najmniej mi się spodobał choć też jest ładny. Najbardziej jednakże przypadł mi do gustu "jeżyna&malina" i "wiśnia&porzeczka" Uwielbiam je po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wąchałam kosmetyki z tej serii, naprawdę pachną fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego olejku nie znam, ale olejki z Bielendy są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam olejek z tej serii o zapachu wiśnia & porzeczka i też cudownie pachnie :) Kąpiel biorę rzadko dlatego tylko raz go użyłam na razie, muszę wypróbować jako żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszące są to olejki choć póki co mam zapas żeli i płynów do kąpieli ale kiedyś kto wie może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna recenzja :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo nie miałam go , ale na pewno zabójczo pachnie : ) też szukałam właśnie coś do kąpieli , fajnie że dodałaś notkę już będę wiedziała po co iść do drogerii ! : * Dzięki kochana ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  19. zapewne polubiłabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie miałam ale prezentuje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam inne wersje zapachowe, jak dla mnie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aż mi się zachciało z nim kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)