Włosy w styczniu

Jak pewnie zauważyliście, nie za często pokazuje Wam swoją czuprynę. Jakoś zawsze zapominam o aktualizacjach, albo światło nie dopisuje, albo nie ma kto mi zrobić (czasami nie udaje mi się znaleźć miejsca na samowyzwalacz) no i ostatecznie - nie jestem z nich teraz zbytnio zadowolona...
Nie mam już loków bo
- włosy są za długie - a nie chce teraz skracać bo NIGDY nie miałam długich włosów i chce się przekonać jak będę wyglądać
- są teraz bardzo kapryśne i zdecydowanie za rzadko ładnie wyglądają
- chodzę głównie w spiętych włosach przez co mam takie odgniecione co nie wygląda zbyt estetycznie

Jednak, po rozważaniach i w sumie dzięki Kathy :)) postanowiłam jednak że zbiorę się w sobie i pokażę Wam włosiska me.
A korzystając z faktu, że wczoraj akurat Tżet zrobił mi zdjęcie dziś mogę pokazać Wam włosy na dzień dzisiejszy.







Powróciłam do żelu z siemienia i dopóki będę miała energię będę go stosować zarówno do stylizacji jak i do płukanek.


Jakie produkty będą królować w tym miesiącu?
- szampon CeceMed z jedwabiem
- odżywki: DeBa z biedronki, Balea, Figa i Perły
- zabezpieczenie: macerat z kasztanów i serum z Apteczki Babuni
- oleje: z orzechów laskowych i sezamowy
- maski: BingoSpa kończę mleczną i sprawdzam arganową

oczywiście to nie wszystko bo mam sporo odlewek i chcęje sprawdzić, jednak myślę że dam radę :)

Pozdrawiam
Żan

33 komentarze:

  1. Twoje włosy pięknieją, mają świetny skręt i połysk, widać, że są dobrze nawilżone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siemię nadal piję, jeśli zapomnę wieczorem zalać wodą to rano korzystam z mielonego ale na włosy jeszcze go nie stosowałam.

      Usuń
    2. też piję, chociaż przez święta miałam przerwę :)

      Usuń
  2. Masz piękne włosy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie długaśne :).

    Próbowałaś je kręcić na wałkach albo na papilotach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papilotów nie mam, wałki są niewygodne :p
      nie do zabawy na co dzień, poza tym jak kręcę na przyrządach to ten skręt nie ejst taki 'ich'....

      Usuń
  4. Ładne, chciałabym mieć taki skręt :) choć wydaje mi się, że od ucha w górę troszeczkę spuszone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie na zdjęciach tak wyszły ale gładkie bardzo były wczoraj, nie wiem czemu...

      Usuń
  5. Masz cudne loki. Też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne loczki - coś się czepiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są, zawsze marzyłam żeby włosy mi się kręciły lub chociaż nawet falowały, ale nic z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy, zawsze marzyłam o takim skręcie ;)

    OdpowiedzUsuń

  9. Nigdy w życiu nie miałam tak pięknych włosów a Ty narzekasz ?


    Dawaj mi te kudły !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale długie już są. chciałabym takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy, podoba mi się ich skręt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Ty gadasz, że się nie kręcą:) Piękne loczusie!

    OdpowiedzUsuń
  13. padam na twarz i czoło z zachwytu! cudowne loczki masz! chcę takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włoski, i mi również podobają Twoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne masz włosy - widać, że są zdrowe - pięknie też błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne włosy, mi się taki skręt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny typ skrętu :) i ten blask, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękne i tak niesamowicie lśnią ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie będę oryginalna, gdy powiem, że masz przepiękne włosy, ale taka jest prawda! :))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)